  • 11. Data: 2009-05-16 19:14:40
    Temat: Re: Podziekujcie strasznym blizniakom
    Od: k...@o...pl

    > Podatku liniowego nie obnizyli, a to mnie interesuje.
    > Za to zawieszanie dzialanosci w/g mnie ma duzo wieksze znaczenie niz nawet
    > 1% czy 2% na podatku. To jest duza zaleta, szczegolnie dla nowych
    > podmiotow, takich co "probuja sil".
    > Pisalem tez o wojsku. Jak dla mnie 2:0 - czysto pragmatycznie.
    >
    > --
    > in
    Wy to tak chcecie dobić Kaczorów, czy siebie ośmieszacie???

  • 12. Data: 2009-05-16 21:27:38
    Od: " XXL" <d...@g...pl>

    Dieter <d...@a...pl> napisał(a):

    Na mnie nawet dobrego wrazenia nie zrobil.

    A kto z polskich polityków zrobił na Tobie dobre wrażenie w ciągu 20 lat
    demokracji w Polsce?
    Pytam poważnie, bo prawie wszystkich krytykujesz i nic Ci nie pasuje, jak
    typowemu malkontentowi. Nawet ogólnopolska akcja J.Owsiaka też Ci nie pasuje.
    Czy są tacy politycy, działacze społeczni bądź ekonomiści których cenisz?

  • 13. Data: 2009-05-17 09:43:52
    Od: Jan Werbiński <j...@j...com>

    Użytkownik "sorden" <s...@w...pl> napisał w wiadomości

    > http://www.vat.pl/zawieszenie_dzialalnosci_4200.php

    Zawieszenie działalności istnieje od mniej więcej 19 lat.

    Prywatna http://www.janwer.com/
    Nasza siec http://www.fredry.net/

  • 14. Data: 2009-05-17 11:55:46
    Od: " kc" <k...@g...pl>

    XXL <d...@g...pl> napisał(a):

    Nawet ogólnopolska akcja J.Owsiaka też Ci nie pasuje.
    > Czy są tacy politycy, działacze społeczni bądź ekonomiści których cenisz?

    Dzięki za ten post. Miło jest dowiedzieć się, że na forum są ludzie (
    chociaż, jak sądzę mlodsi) myślący tak jak ja.

    A do ciebie:

    W dobrze zorganizowanym społeczeństwie życie i zdrowie jego najsłabszych
    elementów nie powinno zależeć od tego ile wydziaduje mniej lub bardziej
    sztucznie jąkający się showman.

    kc

  • 15. Data: 2009-05-17 14:30:51
    Od: sorden <s...@w...pl>

    Jan Werbiński wrote:

    > Zawieszenie działalności istnieje od mniej więcej 19 lat.

    Sadze, ze istnieje znacznie dluzej.

    --
    in

  • 16. Data: 2009-05-18 07:50:53
    Od: "\\n" <n...@m...xy>

    Palm pisze:
    > Kolego!
    > To jest grupa o giełdzie a nie o polityce - a Ty trolujesz tu tylko i
    > wyłącznie w tym temacie ....
    >
    > plonk warning - chyba, że zaczniesz pisać coś o giełdzie

    Jak trolował o programie Sakiewka to też się nie podobało... no nie
    dogodzisz panie dziejku... ;-)

    --
    Kiej wypiję flaszą wina - zaraz u mnie insza mina,
    i ochota do śpiewania wnet mnie bierze i do grania

  • 17. Data: 2009-05-18 11:58:18
    Od: TT <t...@o...pl>

    Palm napisał(a):
    > Kolego!
    > To jest grupa o giełdzie a nie o polityce - a Ty trolujesz tu tylko i
    > wyłącznie w tym temacie - śmiem twierdzić, że nawet otrzymujesz za to
    > wynagrodzenie, bo słyszałem o tym, że PiS (może inne partie także) posiada
    > ludzi, którzy latają sobie po necie i piszą wzniosłe tekściki.
    >
    > przenieś się na grupę o polityce
    >
    > plonk warning - chyba, że zaczniesz pisać coś o giełdzie
    Ty trolujesz tu tylko i wyłącznie w tym temacie - śmiem twierdzić, że
    nawet otrzymujesz za to wynagrodzenie, bo słyszałem o tym, że PO posiada
    ludzi, którzy latają sobie po necie i piszą wzniosłe tekściki.

    http://www.dziennik.pl/polityka/article213016/Tajna_
    instrukcja_PO_Przejac_internet_.html

    Palm, skoro dostajesz kasę od Schetyny, to powiedz przynajmniej ile tej
    kasy :)

    T.

  • 18. Data: 2009-05-18 17:10:09
    Od: "viper" <v...@o...pl>

    Przez przypadek słuchałem konferencji związkowców hue hue walczących za te
    symboliczne pensyjki związkowe o biednych pracowników i Gałęzewski nawet się
    specjalnie nie krył z tym, że dostali instrukcje z otoczenia prezia żeby zerwac
    debatę bo ta doda znowu punktów Tuskowi... jakie te pisowskie przydupasy są
    żałosne...

  • 19. Data: 2009-05-19 12:11:46
    Od: "MariuszM" <m...@T...onet.pl>

    > debatę bo ta doda znowu punktów Tuskowi... jakie te pisowskie przydupasy
    > są
    > żałosne...

    A te platformerskie przydupasy nie były według Ciebie żałosne?
    Tak przy okazji wytłumacz mi bo nie mogę sqmać, jak można oddać pomoc
    polegającą na gwarancjach dla spłaconego już kredytu?

    --

    pozdrawiam,
    MariuszM

  • 20. Data: 2009-05-19 13:18:33
    Od: "viper" <v...@o...pl>

> [...]
    > Tak przy okazji wytłumacz mi bo nie mogę sqmać, jak można oddać pomoc
    > polegającą na gwarancjach dla spłaconego już kredytu?

    jak każdy miłośnik drobiu nie kumasz, albo udajesz że nie kumasz o co tu tak
    naprawdę chodzi... już pal licho że ukraińcy dostali stocznię za damski ch...
    pal licho że ta prywatyzacja była bardzo dziwna, przeprowadzona na gwałt, a
    umowa praktycznie niczego pracownikom nie gwarantowała...ale wtedy taka była
    wola prezia, a wola prezia wtedy była święta... ale problemem jest to, że
    ukraińcy mogliby dawno temat zamknąc, ale go przeciągają w niskończonośc by
    wydrzec jak najwięcej dla siebie od polskiego podatnika... tam są w ogóle
    dziwne ukłądy, ale tego się nigdy nie prześwietli bo to jest kolebka... ja tam
    nie mam nic do dopłącania z moich na przykład podatków słabszym, ale
    dokarmianie prywatnej firmy i do tego nie polskiej to chyba jest przesada...
    ukraińcy przygrywają sobie w kulki bo mają nagrane gigantyczne konrakty na
    osprzęt dla elektrownii wiatrowych ale póki co trzeba jak najwięcej wydębic od
    skarbu państwa... ale skończmy już to bicie piany na jakieś gówniane tematy
    może...