  • 21. Data: 2009-05-19 21:42:52
    Temat: Re: Podziekujcie strasznym blizniakom
    Od: "Palm" <palm@////NIE-SPAMUJ////acn.waw.pl>

    Użytkownik "TT" <t...@o...pl> napisał w wiadomości
    news:gurigq$tqm$1@news.onet.pl...
    > Ty trolujesz tu tylko i wyłącznie w tym temacie - śmiem twierdzić, że
    > nawet otrzymujesz za to wynagrodzenie, bo słyszałem o tym, że PO posiada
    > ludzi, którzy latają sobie po necie i piszą wzniosłe tekściki.
    >
    > http://www.dziennik.pl/polityka/article213016/Tajna_
    instrukcja_PO_Przejac_internet_.html

    > Palm, skoro dostajesz kasę od Schetyny, to powiedz przynajmniej ile tej
    > kasy :)

    Szkoda mi czasu na głupie polemiki
    --

    = = = = = = =
    P a l m @

  • 22. Data: 2009-05-19 21:56:02
    Od: "olob kowalski" <b...@g...pl>

    Jerzy Olszewski <j...@i...com.pl> napisał(a):

> [...]
    >
    > Euro 2012 w Polsce i na Ukrainie
    >

    > Klin podatkowy, to pozapłacowe obciążenia powodujące wzrost kosztów
    > pracy wskutek doliczenia do płacy otrzymywanej przez pracownika -
    > podatku dochodowego oraz składek na ubezpieczenia społeczne płacone
    > zarówno przez pracowników, jak i pracodawców.
    >
    > ---Koniec----
    >
    > Podziękujcie strasznym bliźniakom, bo w przerwach miedzy mlaskaniem i
    > snuciem zdradzieckich planów wprowadzenia w Polsce faszyzmu, zdążyli
    > obniżyć podatki i składki rentowe. Zrobili to w niecały rok. Co zrobił
    > Plusk przez rok , poza dobrym wrażeniem, każdy widzi.

    jarasz się jak dzieciak i co z tego że będą mniejsze koszty pracy jak
    zamówień nie będzie?
    problem w polsce i nie tylko jest to że więcej żremy niż pracujemy na to
    żarcie większy import niż eksport
    co z tego że składki rentowe są mniejsze jak zus już w drugim półroczu
    będzie zmuszony zaciągać kredyty na wypłatę obecnych świadczeń to tak jakbym
    dziś płacił składki a na moim koncie byłoby 0 zł ale na papierze miałbym
    swoje składki, kreatywna księgowość czyli totalne oszustwo ze strony tzw.
    państwa kolejny raz wyjdzie na jaw
    zresztą państwo to sutener z społeczeństwo to dziwki jedne droższe inne
    tańsze te droższe bardziej się sprzedają te tańsze nieco mniej :)

  • 23. Data: 2009-05-20 09:01:08
    Od: "skippy" <m...@o...the.moon>

    Użytkownik "TT"
    > Palm, skoro dostajesz kasę od Schetyny, to powiedz przynajmniej ile tej
    > kasy :)

    Ile jesteś na tej grupie, że piszesz o nim takie bzdury?
    Przejrzyj archiwum, bo naganiaczu pisowski walnąłeś jak chory w kubeł.

  • 24. Data: 2009-05-20 09:34:07
    Od: Jerzy Olszewski <j...@i...com.pl>

    skippy pisze:
    > Użytkownik "TT"
    >
    > Ile jesteś na tej grupie, że piszesz o nim takie bzdury?
    > Przejrzyj archiwum, bo naganiaczu pisowski walnąłeś jak chory w kubeł.

    Skippy - nie używaj tego typu argumentu, bo ktoś mógłby także Ciebie i
    Palma zapytać o to samo. Przyznasz, że nie posunęło by to dyskusji ani o
    centymetr.

  • 25. Data: 2009-05-20 10:10:06
    Od: " XXL" <d...@g...pl>

    kc <k...@g...pl> napisał(a):

    W dobrze zorganizowanym społeczeństwie życie i zdrowie jego najsłabszych
    elementów nie powinno zależeć od tego ile wydziaduje mniej lub bardziej
    sztucznie jąkający się showman.
    Jak w przyszłości Polska będzie bogatym i dobrze zorganizowanym krajem to
    akcje typu J.Owsiak nie będą potrzebne.
    Na razie do tego daleka droga i chwała Owsiakowi, że chce mu się jeszcze robić
    takie show dla dobra najmłodszych!!!

    Kolejny malkontent i chłopski filozof z ciebie.

  • 26. Data: 2009-05-20 10:51:53
    Od: "skippy" <m...@o...the.moon>

    Użytkownik "Jerzy Olszewski" <j...@i...com.pl> napisał w wiadomości

    > Skippy - nie używaj tego typu argumentu, bo ktoś mógłby także Ciebie i
    > Palma zapytać o to samo. Przyznasz, że nie posunęło by to dyskusji ani o
    > centymetr.

    Zgadzam się w pełni.

    Wycofuję słowa "Ile jesteś na tej grupie, że", przepraszam, i zastępuję je
    słowem "Dlaczego".
    Reszta zostaje.
    Akurat Palma podejrzewać o spam polityczny to naprawdę ostre przegięcie, i
    tyle.

    Pozdrawiam

  • 27. Data: 2009-05-20 11:08:21
    Od: " kc" <k...@g...pl>

    XXL <d...@g...pl> napisał(a):

    > Kolejny malkontent i chłopski filozof z ciebie.

    Żebyś wiedział. Nie wiem tylko czy chłopski (raczej nie).

    Tym, którzy apoteozują osiągnięcia Polski po 1989 roku proponuję zestawienie
    ich z dwudziestoleciem międzywojennym. Gdynia, COP, itp. A co zbudowała III
    RP?

    kc

  • 28. Data: 2009-05-20 12:48:22
    Od: "MariuszM" <m...@T...onet.pl>

    Fajnie sobie pogadałeś, ale trochę nie na temat.
    Przypominam moje pytanie:

    Jak można oddać pomoc polegającą na gwarancjach dla spłaconego już kredytu?

    --

    pozdrawiam,
    MariuszM

  • 29. Data: 2009-05-20 12:59:23
    Od: " XXL" <d...@g...pl>

    MariuszM <m...@T...onet.pl> napisał(a):

    Fajnie sobie pogadałeś, ale trochę nie na temat.
    Przypominam moje pytanie:

    Jak można oddać pomoc polegającą na gwarancjach dla spłaconego już kredytu?

    O to zapytaj swojego idola co to chciał nam zbudować wspólnie z LPR,
    Samoobroną i o.Rydzykiem wymarzoną IV RP.
    Zamiast kontynuować prywatyzację gospodarki przy fantastycznej koniunkturze
    w latach 2005-2007 J.Kaczyński wolał walczyć z nieistniejącym układem, szukać
    wszędzie agentów, rozwiązywać WSI, przeszukiwać szafę Lesiaka i tym podobne
    bzdury.
    Zapytaj w liście otwartym do prezesa PIS dlaczego nie sprywatyzowali polskich
    stoczni tylko narazili polskich podatników na wielomiliardowe straty !!!

  • 30. Data: 2009-05-20 13:19:00
    Od: "olob kowalski" <b...@g...pl>

    viper <v...@o...pl> napisał(a):

    > Przez przypadek słuchałem konferencji związkowców hue hue walczących za te
    > symboliczne pensyjki związkowe o biednych pracowników i Gałęzewski nawet
    się
    > specjalnie nie krył z tym, że dostali instrukcje z otoczenia prezia żeby
    zerwac

    > debatę bo ta doda znowu punktów Tuskowi... jakie te pisowskie przydupasy

    > żałosne...

    jeżeli tak jest jak piszesz to żałośni są związkowcy którzy są baranami z
    wielkimi gębami ale bez mózgów takim bezmózgiem był kiedyś wałęsa i dlatego
    polska skończy jak menel europy