  • 31. Data: 2009-05-20 13:21:12
    Temat: Re: Podziekujcie strasznym blizniakom
    Od: " Jeff" <j...@g...pl>

    XXL <d...@g...pl> napisał(a):

    > MariuszM <m...@T...onet.pl> napisał(a):
    >
    > Fajnie sobie pogadałeś, ale trochę nie na temat.
    > Przypominam moje pytanie:
    >
    > Jak można oddać pomoc polegającą na gwarancjach dla spłaconego już kredytu?
    >
    > O to zapytaj swojego idola co to chciał nam zbudować wspólnie z LPR,
    > Samoobroną i o.Rydzykiem wymarzoną IV RP.

    a z kim mial budowac, skoro PO nie chcialo z nim wspolpracowac??

    > Zamiast kontynuować prywatyzację gospodarki przy fantastycznej koniunkturze
    > w latach 2005-2007 J.Kaczyński wolał walczyć z nieistniejącym układem, szukać
    > wszędzie agentów, rozwiązywać WSI, przeszukiwać szafę Lesiaka i tym podobne
    > bzdury.

    nie siej tu klamliwej propagandy jak za komuny, dzisiaj jest internet i twoje
    lgarstwa latwo zweryfikowac. Wklejam link do raportu o WSI ktory wyjasnia
    dlaczego trzeba bylo go zlikwidowac:

    http://www.wsi.emulelinki.com/

    A z agentami to niby co sie stalo? Nagle wyparowali czy moze niektorzy jednak
    nadal np. penetruja polskie grupy internetowe?

    > Zapytaj w liście otwartym do prezesa PIS dlaczego nie sprywatyzowali polskich
    > stoczni tylko narazili polskich podatników na wielomiliardowe straty !!!

    A ty zapytaj PO dlaczego w swoich poprzednich wcieleniach tego nie zrobil,
    a kaczkom bez przerwy walil klody pod nogi.

  • 32. Data: 2009-05-20 13:26:06
    Od: Jan Werbiński <j...@j...com>

    Użytkownik " Jeff" <j...@g...pl> napisał w wiadomości
    > a z kim mial budowac, skoro PO nie chcialo z nim wspolpracowac??

    Hehe, ale żenua...

    > A ty zapytaj PO dlaczego w swoich poprzednich wcieleniach tego nie zrobil,
    > a kaczkom bez przerwy walil klody pod nogi.

    Buhahhaaha!

    Prywatna http://www.janwer.com/
    Nasza siec http://www.fredry.net/

  • 33. Data: 2009-05-20 13:33:51
    Od: " Jeff" <j...@g...pl>

    Jan Werbiński <j...@j...com> napisał(a):

    > Użytkownik " Jeff" <j...@g...pl> napisał w wiadomości

    > Hehe, ale żenua...

    a chcialo? Podaj argumenty, ze bylo inaczej. Przypomnij z laski swojej jakie
    resorty chcieli objac, mimo ze przegrali wybory?

    > Buhahhaaha!

    argument godny wyjatkowo rozumnego i zorientowanego w temacie dyskutanta:)))

  • 34. Data: 2009-05-20 13:53:52
    Od: Jan Werbiński <j...@j...com>

    > a chcialo? Podaj argumenty, ze bylo inaczej. Przypomnij z laski swojej
    > jakie
    > resorty chcieli objac, mimo ze przegrali wybory?

    Nie. Szkoda czasu.

    > argument godny wyjatkowo rozumnego i zorientowanego w temacie
    > dyskutanta:)))

    Nie będę się wdawał z Tobą w dyskusję, bo dyskutuję tylko z ludźmi
    przyjmującymi argumenty.
    Dyskutuj sam ze sobą. Jest zabawnie.

  • 35. Data: 2009-05-20 14:03:00
    Od: " Jeff" <j...@g...pl>

    > Nie. Szkoda czasu.

    masz racje, idz poczytaj sobie jakas gazete lub obejrzyj TV. A serial z
    Kiepskim w roli glownej to jeszcze produkuja??:))

    > Nie będę się wdawał z Tobą w dyskusję, bo dyskutuję tylko z ludźmi
    > przyjmującymi argumenty.
    > Dyskutuj sam ze sobą. Jest zabawnie.

    taak, rozumiem. Z pewnoscia to sa osoby ktore przyjmuja ale tylko twoje
    argumenty.To tez jest niesamowicie zabawne, dlatego nieraz cie czytam.:))

  • 36. Data: 2009-05-20 16:52:40
    Od: " XXL" <d...@g...pl>

    Jan Werbiński <j...@j...com> napisał(a):

    Nie będę się wdawał z Tobą w dyskusję, bo dyskutuję tylko z ludźmi
    przyjmującymi argumenty.
    Dyskutuj sam ze sobą. Jest zabawnie.

    Anna/Hanna/Jack/Jeff komentuje polską rzeczywistość prosto z Kanady i zna się
    na realiach polskiej polityki tyle co świnia na gwiazdach.
    Żenada, krótko mówiąc.

  • 38. Data: 2009-05-20 18:07:53
    Od: "Jeff " <j...@g...pl>

    XXL <d...@g...pl> napisał(a):

> [...]

    > Anna/Hanna/Jack/Jeff komentuje polską rzeczywistość prosto z Kanady i zna się
    > na realiach polskiej polityki tyle co świnia na gwiazdach.

    argument typowy dla specjalistow ktorzy swoje nauki pobierali w PRL-u.
    Jak argumentow merytorycznych nie ma, to sie ad hominem zawsze sfabrykuje.

    ps. mam nadzieje ze bedziesz to potrafil udowodnic tam, gdzie cie zaprosze
    niebawem:)
    Termin wycofania sie z pomowien i wyzwisk, dla ciebie juz wygasl.

  • 39. Data: 2009-05-20 18:14:07
    Od: k...@g...com

    Widze , ze masz dlugie lapki i lubisz zamykac usta swoim przeciwnikom
    w sposob ktory z demokracja nie ma nic wspolnego. Moja odpowiedz nie
    ukazala sie na grupie usenetowej gdzie post wyslalem z konta
    zalozonego na portalu nalezacym do GW. Na szczescie mam konto zalozone
    rowniez na google, wiec wysylam
    moj post drugi raz.
    Dostarczyles mi w ten sposob kolejnego dowodu, kim jestes.

  • 40. Data: 2009-05-20 18:40:25
    Od: "viper" <v...@o...pl>

> [...]
    > niebawem:)
    > Termin wycofania sie z pomowien i wyzwisk, dla ciebie juz wygasl.

    przyjacielu, na tej grupie nie stosuje się takich żałosnych pogróżek, więc
    lepiej uważaj na to co piszesz... pomijając już fakt że jest to żałosne, to z
    merytorycznego punktu widzenia to możesz koledze XXL skoczyc... nie ma takiej
    możliwości, nawet gdybyś wynajął najlepszych prawników świata żebyś cokolwiek
    komuś zrobił za grupową pyskówkę, nawet gdyby ktoś cię zwyzywał od
    najgorszych... teoretycznie byłaby możliwośc, gdybyś miał znane nazwisko i
    podpisywał się z imienia i nazwiska a ponadto nikt by nie miał wątpliwości że
    chodzi o ciebie... ewentualnie w sytuacji, gdyby ktoś stosował wobec ciebie
    groźby karalne i istniałoby prawdopodobieństwo ich spełnienia... masz szczęście
    że ta grupa jest już prawie martwa, gdybyś z takim tekstem wyjechał w czasach
    świetności tego forum, to szybko byś został nauczony dobrych manier... żeby nie
    wspomniec że sam też obrażasz ludzi, chociażby w tym poście... trzeba miec
    naprawdę mentalnośc pisowca by coś takiego napisac...