  • 1. Data: 2010-06-30 18:37:21
    Temat: Polbank brak wpłaty z wpłatomatu
    Od: "Damian Niusy" <b...@p...onet.pl>

    Witam,

    Dzisiaj o godz. 17:00:50 wpłaciłem ładna sumkę na moje konto w
    Polbanku a pieniążków niet.

    Parę dni wcześniej też wpłacałem nawet później i kasa była od razu
    zaksięgowana.

    Czy w ostatnim dniu miesiąca oni wcześniej wyłączają ten ich
    zasrany serwer ?

    Bo dzisiaj widzę już zaksięgowane odsetki z data jutrzejszą:
    30/06/2010 01/07/2010 109IT07PLN 00001 KWOTA ODSETEK PLN 1,11

    Trochę to bez sensu takie wczesne przetwarzanie końca miesiąca nie
    mogą tego robić od północy do 6 rana.

    Damian

  • 2. Data: 2010-07-01 06:16:26
    Temat: Re: Polbank brak wpłaty z wpłatomatu
    Od: xbartx <b...@h...net>

    Dnia Wed, 30 Jun 2010 20:37:21 +0200, Damian Niusy napisał(a):

    > Witam,
    >
    > Dzisiaj o godz. 17:00:50 wpłaciłem ładna sumkę na moje konto w Polbanku
    > a pieniążków niet.
    (...)
    > Trochę to bez sensu takie wczesne przetwarzanie końca miesiąca nie mogą
    > tego robić od północy do 6 rana.

    Oni już tak mają i jak jest koniec miesiąca to jest takie można
    powiedzieć większe przetwarzania, więc być może zaczyna się ono
    zdecydowanie szybciej.

    --
    xbartx