  • 1. Data: 2010-06-30 18:22:58
    Temat: demo systemu eurobanku
    Od: "punk__" <p...@p...onet.pl>

    Czy wersja demonstracyjna systemu on-line eurobanku jest kompletna? Chciałem
    zobaczyć jak wygląda zakładanie rachunków oszczednościowych, szukam, szukam
    i nic. A może grupowicze polecają inne miejsce do oszczedzania
    antybelkowego?

    --
    punk

  • 2. Data: 2010-06-30 19:15:58
    Temat: Re: demo systemu eurobanku
    Od: "Bogdan B." <g...@r...pl>

    W dniu 2010-06-30 20:22, punk__ pisze:
    > Czy wersja demonstracyjna systemu on-line eurobanku jest kompletna? Chcia?em
    > zobaczyae jak wygl?da zak?adanie rachunków oszczedno?ciowych, szukam, szukam
    > i nic. A mo?e grupowicze polecaj? inne miejsce do oszczedzania
    > antybelkowego?

    To jest jakaś stara wersja. W systemie transakcyjnym w konto->szczegóły
    konta jest opcja "załóż rachunek oszczędnościowy". W demo tego nie ma.
    A co do innych rachunków oszczędnościowych, to nie znam lepszych.

  • 3. Data: 2010-06-30 20:00:26
    Od: Borys Pogoreło <b...@p...edu.leszno>

    Dnia Wed, 30 Jun 2010 20:22:58 +0200, punk__ napisał(a):

    > Czy wersja demonstracyjna systemu on-line eurobanku jest kompletna? Chciałem
    > zobaczyć jak wygląda zakładanie rachunków oszczednościowych, szukam, szukam
    > i nic.

    Żadna w tym filozofia. Klikasz i masz. Tylko system transakcyjny ogólnie
    jakiś taki mułowaty i przeładowany javascriptem.

    --
    Borys Pogoreło
    borys(#)leszno,edu,pl

  • 4. Data: 2010-06-30 20:08:07
    Od: arek <p...@g...com>

    On 30 Cze, 20:22, "punk__" <p...@p...onet.pl> wrote:
> [...]
    > zobaczy jak wygl da zak adanie rachunk w oszczedno ciowych, szukam, szukam
    > i nic. A mo e grupowicze polecaj inne miejsce do oszczedzania

    Zakładanie kont oszczędnościowych w Eurobanku jest bardzo proste i
    szybkie. Po założeniu pojawiają się od razu na liście dostępnych kont.
    Mimo tego całego javascriptu konta używało się naprawdę dobrze.
    Wprawdzie przeniosłem się do ING (wciąż jednak mam konto w Eurobanku)
    to jednak wiele rzeczy Eurobankowych było zaprezentowane czytelniej i
    wygodniej niż w ING.

  • 5. Data: 2010-06-30 21:28:55
    Od: krzysztofsf <k...@o...pl>

    Borys Pogoreło pisze:

    > Żadna w tym filozofia. Klikasz i masz. Tylko system transakcyjny ogólnie
    > jakiś taki mułowaty i przeładowany javascriptem.

    W samym systemie nie maja javaskryptow.

  • 6. Data: 2010-06-30 22:09:55
    Od: Borys Pogoreło <b...@p...edu.leszno>

    Dnia Wed, 30 Jun 2010 23:28:55 +0200, krzysztofsf napisał(a):

    > W samym systemie nie maja javaskryptow.

    Na pewno o tym samym systemie mówimy? Część przeznaczona dla przeglądarki
    co chwilę wyrzuca jakieś "ładowanie", robi przeładowania przy zmianach
    selectów, odpala skrypty przy body.onload() (np. zwiększające rozmiar
    czcionki - głupota) co w połączeniu z ogólną mułowatością daje dość
    niestrawną mieszankę.

    W mBanku jakoś potrafili sobie poradzić bez takich wynalazków.

    --
    Borys Pogoreło
    borys(#)leszno,edu,pl

  • 7. Data: 2010-07-01 07:23:45
    Od: "witrak()" <w...@h...com>

    Borys Pogoreło wrote:
> [...]
    > niestrawną mieszankę.
    >
    > W mBanku jakoś potrafili sobie poradzić bez takich wynalazków.

    I dlatego system mBankowy - mimo, że spełnia swoje zadania - jest
    jaki jest... :-)

    Moim zdaniem EB ma mnóstwo miejsc do poprawienia - koresponduję z
    nimi systematycznie i chyba nie tylko ja, bo co jakiś czas coś
    ulepszają/poprawiają - ale akurat nie technologia jest w tym
    wszystkim najważniejsza (no chyba, że ktoś pracuje na modemie).

    witrak()

  • 8. Data: 2010-07-01 13:23:27
    Od: luc <b...@g...net>

    On 1 Lip, 09:23, "witrak()" <w...@h...com> wrote:

> [...]
    > ulepszają/poprawiają - ale akurat nie technologia jest w tym
    > wszystkim najważniejsza (no chyba, że ktoś pracuje na modemie).

    Skoro tak korespondujesz, to może zaproponujesz, żeby na głównym
    ekranie zrobili sumę wszystkich rachunków? Co jakiś czas o to ich
    męczę, ale odpisują z uporem maniaka, że jak zrobią to zrobią. Może
    jak więcej osób będzie ich o to monitowało, to w końcu to zrobią? ;-)

    > witrak()

    pzdrwm
    luc

  • 9. Data: 2010-07-01 16:30:32
    Od: Gosc <...@...a>

    luc pisze:

> [...]
    >
    > pzdrwm
    > luc
    >
    > 'jak czlowiek umrze, to nie zyje' kurt vonnegut, jr.

    Może na ekranie głównym nie ma. Ale jest coś takiego jak suma na
    rachunkach oszczędnościowych :)

  • 10. Data: 2010-07-01 17:51:27
    Od: krzysztofsf <k...@o...pl>

    Borys Pogoreło pisze:

> [...]
    > selectów, odpala skrypty przy body.onload() (np. zwiększające rozmiar
    > czcionki - głupota) co w połączeniu z ogólną mułowatością daje dość

    Sprawdze w Operze logujac sie nastepnym razem przy wylaczeniu javy.