    From: "Damian Niusy" <b...@i...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Polbank ciagłe telefony
    Date: Sat, 17 Oct 2009 18:29:48 +0200

    Witam,

    Jakiś czas temu opisywałem jak to bank niby ze względów bezpieczeństwa
    zatrzymał mój przelew gdyż nie mógł się do mnie dodzwonić.

    Wczoraj wykonałem przelew i znowu dzwonili do mnie w celu potwierdzenia tego
    faktu. Rozumiem gdyby to był przelew na np. ponad 100 tyś ale to było tylko
    10 tyś. Gdyby to było tylko szybkie potwierdzenie to pół biedy, ale najpierw
    trzeba się ze wszystkiego wyspowiadać zanim gość chce dalej gadać.

    Mam tam konto z miesiąc, zrobiłem 4 przelewy zewnętrzne i już mam 2 telefony
    sprawdzające.
    Czy to jakaś norma w tym banku ?.

    Nie mam zamiaru co chwila się spowiadać ze wszystkich swoich danych lub
    wydzwaniać do nich że to ja wykonałem dany przelew.
    Ponoć tego nawet nie można wyłączyć.
    W tym banku to nawet nie potrafią porządnie ustawić limitów, musiałem
    składać 3 reklamacje aby wreszcie móc zrobić ten przelew na 10 tyś.
    Widać opinie negatywne o tym banku nie są przesadzone a szkoda.

    Damian