eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiPolbank ciagłe telefonyRe: Polbank ciagłe telefony
  • Data: 2009-10-18 20:51:33
    Temat: Re: Polbank ciagłe telefony
    Od: Jacek Osiecki <j...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    Dnia Sun, 18 Oct 2009 18:18:19 +0200, Mithos napisał(a):
    > Jacek Osiecki pisze:
    >> Po pierwsze pytania z reguły są wyrywkowe, po drugie w przypadku np. Citi
    >> dzwonią zawsze z tego samego numeru... A po trzecie: no można odmówić
    >> podania danych i mieć anulowany przelew.... pytanie na czym komu bardziej
    >> zależy ;)
    > Ja sobie nie wyobrażam mieć rachunku w takim banku. Porażka maksymalna.

    Coraz więcej banków weryfikuje w ten sposób np. podejrzane transakcje
    karciane... Z dwojga złego wolałbym odpowiedzieć na parę pytań które i tak
    nie stanowią żadnej tajemnicy, niż powiedzieć "ja nie wiem kto pan jest"
    i np. w odległym kraju zostać z zastrzeżoną kartą w ręku ;) Owszem, właśnie
    po to się nosi przy sobie kilka kart - ale i tak nie uważam utraty karty za
    nic nie znaczący incydent.

    Pozdrawiam,
    --
    Jacek Osiecki j...@c...pl GG:3828944
    I don't want something I need. I want something I want.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1