  • 31. Data: 2007-07-23 13:33:11
    Temat: Re: Re: Re: Polbank i jego konto oszczędzające - czyżby nowy lider?
    Od: Bartosz 'xbart' Nowakowski <b...@h...net>

    Dnia Mon, 23 Jul 2007 12:28:08 +0000, Krzysztofsf napisał(a):

    > Nie jesteśmy jednak w stanie podać nawet przybliżonej daty dostosowania
    > bankowości internetowej dla wspomnianych systemów."

    No i nie ma się co dziwić, bo musieliby chyba wymienić cały system ;)

  • 32. Data: 2007-07-23 13:33:12
    Od: Piotr Hołda <p...@w...pl>

    Bartosz 'xbart' Nowakowski napisał(a):
    > tylko brać i korzystać ;)

    Dzienny limit wypłat przelewami widziałeś? Jakaś porażka.

    Piotr Hołda

  • 33. Data: 2007-07-23 18:51:20
    Od: "Krzysztofsf " <k...@g...pl>

    Bartosz 'xbart' Nowakowski <b...@h...net> napisał(a):

    > No i nie ma się co dziwić, bo musieliby chyba wymienić cały system ;)

    Nie do konca - system pracuje na javie, jedynie system certyfikatow musieliby
    zmienic.

  • 34. Data: 2007-07-23 19:19:14
    Od: T...@s...in.the.world

    In article <f82tb8$sec$1@inews.gazeta.pl>,
    "Krzysztofsf " <k...@g...pl> wrote:

    > Nie do konca - system pracuje na javie, jedynie system certyfikatow
    > musieliby
    > zmienic.

    'Ale oni nie chca chciec'

    TA

  • 35. Data: 2007-07-23 19:37:15
    Od: "Krzysztofsf " <k...@g...pl>

    T...@s...in.the.world napisał(a):

    > 'Ale oni nie chca chciec'
    >
    > TA

    Spokojnie - najpierw mieli system z jedna dziura do wpisywania hasla....zapewne
    ktos sie im wlamal i maja teraz na szybkiego kupionego cusia, ktory nie obsluguje
    nawet vista.

    Sadze, ze albo zmienia cusia, albo zaloza alternatywy dla certyfikatow (np sms) dal
    psiadaczy innych systemow.

    Tam Grecy rzadza, a oni w informatyce chyba raczej.....

  • 36. Data: 2007-07-23 21:56:53
    Od: Bartosz 'xbartx' Nowakowski <b...@h...net>

    Piotr Hołda pisze:

    > Dzienny limit wypłat przelewami widziałeś? Jakaś porażka.

    Z tego co było info na grupie można go zmienić, ale nie przez kanał www
    - zawsze to jakaś opcja.

    --
    Bartosz 'xbartx' Nowakowski

  • 37. Data: 2007-07-24 08:01:45
    Od: Bartosz 'xbart' Nowakowski <b...@h...net>

    A więc kolejne testy mam za sobą.
    Przelewy - puściłem przelew pierwszą sesją z Citi i w Polbanku
    pojawił się dopiero w okolicach 17-18 znaczy może tak o 16 go jeszcze
    nie było - podsumowując szału nie ma. Jak tylko mi się uda dopaść do
    jakiegoś Windows to sprawdzę jak z przelewami wychodzącymi.
    *Bankomat/Wpłatomat* - pieniądze wpłaciłem bez problemu fakt, że był
    to tylko jeden banknot. Po powrocie do domu mogłem już dysponować
    swoją szaloną gotówką. Co też uczyniłem i zacząłem sprawdzać
    *kartę VISA*, którą otrzymujemy do konta. Tak jak to robiliśmy przy
    gupowym teście przeliczników dla kart, przez stronę wikipedi przeszły
    mi bez problemu 3 wpłaty na jej rzecz. Na koncie pojawiła się od razu
    blokada, jednak tylko na ogólną kwotę, czyli można powiedzieć
    standard bez fajerwerków jak w mBank/Multi. Jest to dobra wiadomość dla
    tych którzy często latają do województwa lodyńskiego albo
    irlandzkiego, bo podejżewam, że można kartą VISA Polbanku płacić
    jako debetową w ryanair (tak samo chyba działa karta debetowa inteligo),
    co uchroni nas przed dodatkową opłatą do biletu w wysokości 2,5 albo 3
    euro - dokładnie nie pamiętam. Jak tylko przyjdą wyniki przeliczników
    to wrzuce je na grupę do osobnego wątku.

  • 38. Data: 2007-07-24 18:39:54
    Od: Ra <w.stopce>

    Krzysztofsf napisał(a):
    > Bartosz 'xbart' Nowakowski <b...@h...net> napisał(a):
    >

    > - IE 5.0 lub wyżej

    to zwykłe lenistwo, nie ma powodów żeby nie miało nie działać pod
    firefoksem. Zresztą może nawet nie, pozycjonowanie jest zrobione na
    tabelach, koncepcja z ubiegłego stulecia, nie mają frontendowca co jest
    dość często spotykane nawet w dużych zespołach it