  • Data: 2009-12-16 21:02:17
    Temat: Polbank i wyciag z kk?
    Od: RobertS <b...@x...pl> szukaj wiadomości tego autora

    tak sobie patrze na wyciag z kk i cos mi sie nie zgadza; są tam operacje
    oznaczone DR i CR...zawsze wychodziło na to, że DR to obciążenia a CR to
    uznania rachunku

    tym razem mam w historii transakcje o nazwie "zwrot" z kodem DR =
    obciążenie, o co chodzi? poza tym bladego pojecia nie mam co to za
    operacja...

    zadzwonilem dzisiaj do nich, ale oczywiscie "system kk jest czasowy
    niedostepny" i dowiedzialem sie NIC ;-(
    natomiast w placowkach banku nawet nie mają wglądu w rachunki kk

    --
    pozdrawiam
    RobertS