  • Data: 2009-12-16 22:27:21
    Temat: Re: Polbank i wyciag z kk?
    Od: RobertS <b...@x...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > 1. zwrot wyglądający jak obciążenie,
    > 2. nie podpisywałem żadnego aneksu,
    > 3. nie miałem płatnego ubezpieczenia i nigdy mi za coś takiego bank nie
    > naliczył opłaty
    >
    > więc o co chodzi?

    przejrzałem właśnie toip i jest światełko w tunelu, 39 zł to:
    1. opłata za przekroczenie limitu kredytowego (u mnie niemożliwe, bo
    wykorzystuję kartę tylko do transakcji w walutach - nie ma tego dużo),
    2. opłata za expresowe wydanie minikarty paypass - a ja sobie
    (nieświadomy opłaty) taką zamówiłem, tylko nawet nie wspomnialem o tym,
    ze ma byc expresowo, poza tym data sie nie zgadza (te 39 zł pobrano
    zanim wpadlem na pomysl zamowienia ww.)
    3. oplata za wyrobienie czesci limitu transakcji (miedzy 18 a
    36)...tylko, ze juz pol roku temu dostalem na wyciagu info, ze wyrobilem
    caly limit i karte mam gratis w kolejnym roku!

    mimo wszystko muszę do nich zadzwonić, bo opis tej pozycji na wyciągu
    jest b.mylący (zwrot = obciążenie?); stawiam na to, ze jest to zwiazane
    z punktem 3...

    --
    pozdrawiam
    RobertS