-
11. Data: 2009-12-16 23:43:24
Temat: Re: Polbank i wyciag z kk?
Od: RobertS <b...@x...pl>
> Taz zamowilem pay passa... i wiem, ze...
>
> Do 10 czerwca 2010 r. minikarta Era PayPass będzie wydawana bez żadnych
> opłat. :).
>
> BTW dotarla juz do kogos ta naklejka?
>
> MK
dokładnie tak jak piszesz, pierwszy rok mamy gratis
--
pozdrawiam
RobertS
ps
obiecali mi, że do świąt ww. dostanę, zobaczymy jak to będzie
-
12. Data: 2009-12-17 07:51:06
Temat: Re: Polbank i wyciag z kk?
Od: RobertS <b...@x...pl>
story c.d.
wlasnie zadzwonilem na infolinie i "system nie zakonczyl nocnego
przetwarzania - prosze zadzwonic po 9 lub 10". Czy bede mial szanse
wyjasnic to obciazenie?
Nic nie wywoluje u mnie takie irytacji jak koniecznosc zadzwonienia na
infolinie tego (para)banku!
--
pozdrawiam
RobertS
-
13. Data: 2009-12-17 08:12:54
Temat: Re: Polbank i wyciag z kk?
Od: Robert Kois <k...@h...pl>
Dnia Wed, 16 Dec 2009 23:40:49 +0100, RobertS napisał(a):
> i kolejna cenna informacja, jeżeli chcecie się dowiedzieć czegoś nt.
> transakcji na karcie to TYLKO w godzinach 8 - 20, poza tym okresem
> "system przetwarza dane"
>
> dodam, że jak dzwoniłem dzisiaj po 9.00 to też system był nieczynny ;-(
Po prostu napisz przez wewnętrzną pocztę. Co dziwne to działa :). Jeżeli to
opłata za kartę to bez problemu zwrócą.
--
Kojer
-
14. Data: 2009-12-17 08:14:39
Temat: Re: Polbank i wyciag z kk?
Od: Robert Kois <k...@h...pl>
Dnia Wed, 16 Dec 2009 21:43:54 +0000 (UTC), Sinus napisał(a):
> No właśnie też mi się pojawiła po raz pierwszy taka operacja na wyciągu.
> Pewnie jest to związane z tym że podpisałem aneks żeby mieć 0,75% zwrotu
> transakcji. Podpisałem wyrok na siebie? Nie da się tego ubezpieczenia wyłączyć?
Było nie podpisywać, jak chce się miec "zwrot kwot" to niestety należy
liczyć się z tym, że pomniejszy go obowiązkowe ubezpieczenie. Jak się
rozkłada płatności na raty to może się nie opłacać
--
Kojer
-
15. Data: 2009-12-17 08:20:06
Temat: Re: Polbank i wyciag z kk?
Od: spammtrapp <g...@...necie>
Robert Kois pisze:
> Po prostu napisz przez wewnętrzną pocztę. Co dziwne to działa :). Jeżeli to
> opłata za kartę to bez problemu zwrócą.
I odpisali Ci cos logicznego? Bo mnie zawsze cos w rodzaju:
"Ble ble ble, prosimy o kontakt telefoniczny"
Zas juz w rozmowie telefonicznej czesto proszono mnie o uzycie poczty
wewnetrznej i gdy dyktowalem im powyzsza odpowiedz, z ciezkim sercem
zabierali sie do pracy :)
-
16. Data: 2009-12-17 08:43:20
Temat: Re: Polbank i wyciag z kk?
Od: Robert Kois <k...@h...pl>
Dnia Thu, 17 Dec 2009 09:20:06 +0100, spammtrapp napisał(a):
>> Po prostu napisz przez wewnętrzną pocztę. Co dziwne to działa :). Jeżeli to
>> opłata za kartę to bez problemu zwrócą.
> I odpisali Ci cos logicznego? Bo mnie zawsze cos w rodzaju:
> "Ble ble ble, prosimy o kontakt telefoniczny"
Pierwsza zawsze jest odpowiedź, że przekazują do właściwej osoby. Potem
zwykle odpowiadają z sensem. Ostatnio reklamowałem opłatę za serwis SMS
który nie był włączony. Odpisano mi, że zostanie to zarejestrowane jako
reklamacja (podano numer) i że odpowiedź przyjdzie pocztą. Kasę zwrócili
następnego dnia a po tygodniu czy 2 przyszedł papierowy list z
przeprosinami :).
--
Kojer
-
17. Data: 2009-12-17 09:08:34
Temat: Re: Polbank i wyciag z kk?
Od: Olgierd <n...@n...problem>
Dnia Wed, 16 Dec 2009 23:27:21 +0100, RobertS napisał(a):
>> 1. zwrot wyglądający jak obciążenie, 2. nie podpisywałem żadnego
>> aneksu, 3. nie miałem płatnego ubezpieczenia i nigdy mi za coś takiego
>> bank nie naliczył opłaty
> przejrzałem właśnie toip i jest światełko w tunelu, 39 zł to
To nie jest opłata roczna za kartę? Polbank ją ściąga po upływie roku, a
następnie po 3-7 dniach robi zwrot na kartę.
--
pozdrawiam serdecznie, Olgierd
Lege Artis ==> http://olgierd.bblog.pl <==
-
18. Data: 2009-12-17 09:10:06
Temat: Re: Polbank i wyciag z kk?
Od: Erazmus <j...@g...com>
On 17 Gru, 09:43, Robert Kois <k...@h...pl> wrote:
> Dnia Thu, 17 Dec 2009 09:20:06 +0100, spammtrapp napisał(a):
>
> >> Po prostu napisz przez wewnętrzną pocztę. Co dziwne to działa :). Jeżeli to
> >> opłata za kartę to bez problemu zwrócą.
> > I odpisali Ci cos logicznego? Bo mnie zawsze cos w rodzaju:
> > "Ble ble ble, prosimy o kontakt telefoniczny"
>
> Pierwsza zawsze jest odpowiedź, że przekazują do właściwej osoby. Potem
> zwykle odpowiadają z sensem. Ostatnio reklamowałem opłatę za serwis SMS
> który nie był włączony. Odpisano mi, że zostanie to zarejestrowane jako
> reklamacja (podano numer) i że odpowiedź przyjdzie pocztą. Kasę zwrócili
> następnego dnia a po tygodniu czy 2 przyszedł papierowy list z
> przeprosinami :).
>
Pewnie masz u nich status VIP stąd takie profesjonalne potraktowanie
sprawy :)
--
pozdrawiam,
Erazmus
-
19. Data: 2009-12-17 10:33:40
Temat: Re: Polbank i wyciag z kk?
Od: Robert Kois <k...@h...pl>
Dnia Thu, 17 Dec 2009 01:10:06 -0800 (PST), Erazmus napisał(a):
>>>> Po prostu napisz przez wewnętrzną pocztę. Co dziwne to działa :). Jeżeli to
>>>> opłata za kartę to bez problemu zwrócą.
>>> I odpisali Ci cos logicznego? Bo mnie zawsze cos w rodzaju:
>>> "Ble ble ble, prosimy o kontakt telefoniczny"
>> Pierwsza zawsze jest odpowiedź, że przekazują do właściwej osoby. Potem
>> zwykle odpowiadają z sensem. Ostatnio reklamowałem opłatę za serwis SMS
>> który nie był włączony. Odpisano mi, że zostanie to zarejestrowane jako
>> reklamacja (podano numer) i że odpowiedź przyjdzie pocztą. Kasę zwrócili
>> następnego dnia a po tygodniu czy 2 przyszedł papierowy list z
>> przeprosinami :).
> Pewnie masz u nich status VIP stąd takie profesjonalne potraktowanie
> sprawy :)
Wątpie, aczkolwiek wziąłem goldy więc może to wpływa na obsługę ;).
Na niektóre pytania nie odpowiadają ;).
Np. dlaczego w Moj Polbank24/Informacje Podstawowe/Podsumowanie wyświetla
mi się limit kredytowy łącznie z zamkniętymi kartami. :)
PS. Właśnie zajrzałem i odszczekuje. Naprawili, wyświetla dobrze :).
--
Kojer
-
20. Data: 2009-12-17 11:27:03
Temat: Re: Polbank i wyciag z kk?
Od: RobertS <b...@x...pl>
> Wątpie, aczkolwiek wziąłem goldy więc może to wpływa na obsługę ;).
> Na niektóre pytania nie odpowiadają ;).
z pocztą wewn. mam negatywne doswiadczenia, albo:
info, ze mam zadzwonic (tak mi odpisali nawet jak napisalem do banku, ze
w zaden sposob nie moge sie do nich dodzwonic i prosze o kontakt) czyli
"jezeli nie moze sie pan dodzwonic to prosze zadzwonic" ;-(
odpowiadali ale zupelnie nie na temat
generalnie sprawa się wyjaśniła, ten ZWROT to opłata za kartę chociaż
już na wyciągu w marcu napisali, ze wyrobilem limit i oplata za kolejny
rok nie zostanie naliczona
--
pozdrawiam
RobertS