eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiPolbank i wyciag z kk?Re: Polbank i wyciag z kk?
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.rmf.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!news.onet.pl!new
    s.nask.pl!news.nask.org.pl!newsfeed00.sul.t-online.de!t-online.de!border2.nntp.
    dca.giganews.com!nntp.giganews.com!postnews.google.com!d10g2000yqh.googlegroups
    .com!not-for-mail
    From: Erazmus <j...@g...com>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Polbank i wyciag z kk?
    Date: Thu, 17 Dec 2009 01:10:06 -0800 (PST)
    Organization: http://groups.google.com
    Lines: 28
    Message-ID: <8...@d...googlegroups.com>
    References: <hgbhss$1cp3$1@opal.icpnet.pl> <1...@k...kojer>
    <hgbkaq$pin$1@inews.gazeta.pl> <hgbm4g$1ih9$1@opal.icpnet.pl>
    <hgbmsc$1j8c$1@opal.icpnet.pl> <hgbnlk$1jnk$2@opal.icpnet.pl>
    <17n5tvi14gbne$.dlg@kojer.kojer> <hgcpjm$32n$1@news.onet.pl>
    <s...@k...kojer>
    NNTP-Posting-Host: 160.83.30.150
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2
    Content-Transfer-Encoding: quoted-printable
    X-Trace: posting.google.com 1261041006 8679 127.0.0.1 (17 Dec 2009 09:10:06 GMT)
    X-Complaints-To: g...@g...com
    NNTP-Posting-Date: Thu, 17 Dec 2009 09:10:06 +0000 (UTC)
    Complaints-To: g...@g...com
    Injection-Info: d10g2000yqh.googlegroups.com; posting-host=160.83.30.150;
    posting-account=ordtjgoAAACx91fSgXlaKSwiyJE6fkxc
    User-Agent: G2/1.0
    X-HTTP-Via: 1.1 webwasher (Webwasher 6.8.4.4850)
    X-HTTP-UserAgent: Mozilla/4.0 (compatible; MSIE 6.0; Windows NT 5.2; SV1; .NET CLR
    1.1.4322; .NET CLR 2.0.50727; InfoPath.1; .NET CLR 3.0.4506.2152;
    .NET CLR 3.5.30729),gzip(gfe),gzip(gfe)
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.biznes.banki:512414
    [ ukryj nagłówki ]

    On 17 Gru, 09:43, Robert Kois <k...@h...pl> wrote:
    > Dnia Thu, 17 Dec 2009 09:20:06 +0100, spammtrapp napisał(a):
    >
    > >> Po prostu napisz przez wewnętrzną pocztę. Co dziwne to działa :). Jeżeli to
    > >> opłata za kartę to bez problemu zwrócą.
    > > I odpisali Ci cos logicznego? Bo mnie zawsze cos w rodzaju:
    > > "Ble ble ble, prosimy o kontakt telefoniczny"
    >
    > Pierwsza zawsze jest odpowiedź, że przekazują do właściwej osoby. Potem
    > zwykle odpowiadają z sensem. Ostatnio reklamowałem opłatę za serwis SMS
    > który nie był włączony. Odpisano mi, że zostanie to zarejestrowane jako
    > reklamacja (podano numer) i że odpowiedź przyjdzie pocztą. Kasę zwrócili
    > następnego dnia a po tygodniu czy 2 przyszedł papierowy list z
    > przeprosinami :).
    >

    Pewnie masz u nich status VIP stąd takie profesjonalne potraktowanie
    sprawy :)

    --
    pozdrawiam,
    Erazmus

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1