  • 21. Data: 2009-12-17 11:28:07
    Temat: Re: Polbank i wyciag z kk?
    Od: RobertS <b...@x...pl>

    > To nie jest opłata roczna za kartę? Polbank ją ściąga po upływie roku, a
    > następnie po 3-7 dniach robi zwrot na kartę.

    tak, ZWROT to oplata za karte i od jej pobrania minęło już trochę czasu
    (księgowanie 25.11)

    --
    pozdrawiam
    RobertS

  • 22. Data: 2009-12-17 12:19:37
    Od: Olgierd <n...@n...problem>

    Dnia Thu, 17 Dec 2009 12:28:07 +0100, RobertS napisał(a):

    > tak, ZWROT to oplata za karte i od jej pobrania minęło już trochę czasu
    > (księgowanie 25.11)

    Ano widzisz.
    U mnie bank pobrał tuż przed zamknięciem okresu rozliczeniowego, a oddał
    zaraz po rozpoczęciu kolejnego. Nawet nie musiałem tego spłacać ;-) (ale
    fakt, że minimalną do zapłaty podbiła ta kwota).

    --
    pozdrawiam serdecznie, Olgierd

  • 23. Data: 2009-12-17 12:29:49
    Od: spammtrapp <g...@...necie>

    Robert Kois pisze:
    > Pierwsza zawsze jest odpowiedź, że przekazują do właściwej osoby. Potem
    > zwykle odpowiadają z sensem. Ostatnio reklamowałem opłatę za serwis SMS
    > który nie był włączony. Odpisano mi, że zostanie to zarejestrowane jako
    > reklamacja (podano numer) i że odpowiedź przyjdzie pocztą. Kasę zwrócili
    > następnego dnia a po tygodniu czy 2 przyszedł papierowy list z
    > przeprosinami :).

    Ostatnio pytalem ich o to dlaczego dla nowej karty na wyciagu "otwartym"
    nie sa wyszczegolnione pozycje. W przypadku starszej na "otwartym"
    wyciagu ladnie widac juz zaksiegowane pozycje i po prostu dziwilo mnie
    dlaczego dla nowej to nie dziala, tym bardziej ze obciazenie karty roslo
    wiec transakcje sie ksiegowaly.

    Odpowiedz:
    "Uprzejmie informuję,
    iż na podstawie opisanego problemu nie jesteśmy w stanie stwierdzić
    przyczyny występowania
    problemu. W celu sprawnego rozwiązania błędu bardzo proszę o kontakt z
    serwisem telefonicznym
    polbank24."

    Zatem telefon na infolinie, odpowiedz? Prosze opisac problem i wyslac
    poczta wewnetrzna, dopiero zacytowanie powyzszej odpowiedzi sprawiło ze
    Pan westchnal i zaczal spisywac informacje o problemie. O tym ze obiecal
    zadzwonic w przeciagu 24 godzin i poinformowac o wyniku nie wspomne bo
    minelo juz 10 dni :)

    Ale jak to mowia:
    kto chce, szuka sposobu,
    kto nie chce, szuka powodu
    :)

    PS. Pozycje na wyciagu otwartym zaczely sie pokazywac po wygenerowaniu
    pierwszego wyciagu.

  • 24. Data: 2009-12-17 13:26:26
    Od: Robert Kois <k...@h...pl>

    Dnia Thu, 17 Dec 2009 13:29:49 +0100, spammtrapp napisał(a):

    > PS. Pozycje na wyciagu otwartym zaczely sie pokazywac po wygenerowaniu
    > pierwszego wyciagu.

    Masz lepiej, mi na takie samo pytanie nie odpowiedziano wcale :).

    --
    Kojer