eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiPolbank - problem z certyfikatem › Polbank - problem z certyfikatem
  • Data: 2009-02-18 07:43:54
    Temat: Polbank - problem z certyfikatem
    Od: BK <b...@g...com> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    Mam problem. Dawno nie korzystalem z uslug polbanku, nie mam juz nawet
    kompa, z ktorego korzystalem - w zwiazku z czym nie mam certyfikatu.

    Udalem sie po magiczna koperte do oddzialu. Uaktywnilem ponownie
    bankowosc internetowa itp. itd.

    Chce sobie wydac certyfikat ale uparcie otrzymuje komunikat:
    Digital ID cannot be Issued
    The information provided with your request does not meet our
    authentication requirements. If you continue to get this error,
    contact the administrator.
    Status Code: A001
    ---

    Poniewaz na polbankofon sie dodzwonic nie moge, a do oddzialu moge
    pojsc dopiero jutro [a kase wolalbym przelac dzis:P] mam pytanie - czy
    ktos mial taki problem i wie o co chodzi?

    Probowalem z 3 roznymi kompami, widowsem vista/xp, ie6 i ie7 - zawsze
    to samo.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1