eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiPolbank - problem z certyfikatemRe: Polbank - problem z certyfikatem
  • Data: 2009-02-18 11:37:18
    Temat: Re: Polbank - problem z certyfikatem
    Od: Jacek Midura <j...@...krakow.pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    BK pisze:
    > On Feb 18, 11:58 am, Radek Wroclawski <r...@n...pl> wrote:
    >> BK pisze:> Mialem pobrany jeden ale to przy pobieraniu nowej koperty jest ponoc
    >>> bez znaczenia. Stare certyfikaty traca automatycznie waznosc.
    >> nie prawda, jeżeli miałeś dwa to trzeba przynajmniej jeden unieważnić
    >
    > hmm tylko teraz pytanie jak mam to zrobic jak komputery, na ktorych
    > byly certyfikaty ulegly fizycznemu zniszczeniu :D

    Unieważniać można z dowolnego komputera. Jest tylko jeden myk - do
    wyszukania certyfikatu należy podać imię i nazwisko. Jeśli serwis
    napisze, że nie znalazł żadnych pasujących certyfikatów, to należy mu
    podać znowu imię i nazwisko, ale oddzielone dwiema spacjami.
    Ja wiem, że to głupie :) To jest sposób podany na infolinii Polbankowej
    i przynajmniej w jednym przypadku okazał się skuteczny.

    --
    Jacek Midura

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1