  • Data: 2011-04-19 12:26:38
    Temat: Polbank - program oszczędnościowy do Mocno Oszczędzającego
    Od: "Bartnick" <a...@S...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witam,
    Dziś miałem namolne telefony z Polbanku. W końcu któryś kolejny odebrałem
    zamiast zrzucać.
    Pani "z centrali" proponowała jakiś program oszczędnościowy związany z
    kontem Mocno Oszczędzającym.
    Nie miałem czasu na rozmowę, więc poprosiłem o przesłanie mailem regulaminu
    lub wzoru umowy.
    Oczywiście pani zasłaniając się ochroną danych osobowych (ciekawe czyich, bo
    ja chciałem regulamin usługi, ogólny, niespersonalizowany) niie chciała mi
    takowego wysłać.
    Wobec takiego obrotu sprawy wysłałem panią na drzewo informując, że nie
    przyjmuję usług, których regulaminu nie mogę przeczytać.

    Swoją drogą orientuje się ktoś jaki produkt oferują?
    Pewnie to nic ciekawego, ale zawsze lepiej wiedzieć niż niewiedzieć ;-)

    Pozdrawiam
    Bartnick