  • 11. Data: 2009-11-22 08:05:15
    Temat: Re: Polbank rewitalizacja ;-)
    Od: Jacek Erazmus <j...@g...com>

    On 22 Lis, 08:55, kranu <k...@l...pl> wrote:

    > To ja 2 pytanka przy tej okazji:
    > - jak aktywować Polbank24 posiadając u nich tylko KK Era,
    > - czy działa obsługa karty (bo z przelewami z tego co wiem jest problem)
    > pod Ubuntu + Opera/Firefox?
    >
    > Zadałem te pytania konsultantowi od razu po założeniu karty ale
    > usłyszałem "po co panu taki dostęp skoro tam nic nie widać.." i odpuściłem..

    Pójść do placówki i poprosić o dostęp - wydają na miejscu.

    --
    pozdrawiam,
    Erazmus

  • 12. Data: 2009-11-22 08:36:19
    Od: Robert Kois <k...@h...pl>

    Dnia Sun, 22 Nov 2009 00:58:33 +0100, spammtrapp napisał(a):

    > Widać.

    U mnie na MC jest a VISA nie ma.

    --
    Kojer

  • 13. Data: 2009-11-22 08:38:05
    Od: Robert Kois <k...@h...pl>

    Dnia Sun, 22 Nov 2009 08:55:32 +0100, kranu napisał(a):

    > To ja 2 pytanka przy tej okazji:
    > - jak aktywować Polbank24 posiadając u nich tylko KK Era,

    Pójść do placówki (najlepiej jakiejś normalnej nie franczyzowej) i poprosić
    o założenie dostępu

    > - czy działa obsługa karty (bo z przelewami z tego co wiem jest problem)
    > pod Ubuntu + Opera/Firefox?

    Działa.

    --
    Kojer

  • 14. Data: 2009-11-22 09:31:17
    Od: "wefe" <k...@w...pl>

    > U mnie na MC jest a VISA nie ma.

    a u mnie jest jakaś obca MC

  • 15. Data: 2009-11-22 09:44:19
    Od: spammtrapp <g...@...necie>

    Robert Kois pisze:
    > U mnie na MC jest a VISA nie ma.

    Mam tylko VISA i wszystkie transakcje do piatku wlacznie są.

  • 16. Data: 2009-11-22 10:57:04
    Od: Robert Kois <k...@h...pl>

    Dnia Sun, 22 Nov 2009 10:31:17 +0100, wefe napisał(a):

    > a u mnie jest jakaś obca MC

    A to nie jest twoja jakaś stara karta? Bo ja zamknięte też widzę.

    --
    Kojer

  • 17. Data: 2009-11-22 13:26:59
    Od: "Tomasz Opalski" <o...@N...gazeta.pl>

    spammtrapp <g...@...necie> napisał(a):

    > Widać.

    Być może, ale nie u mnie. Komunikat: Nie znaleziono szczegółów dla wybranego
    rachunku.

  • 18. Data: 2009-11-22 14:30:22
    Od: Olgierd <n...@n...problem>

    > Widać.

    Ja mam wszystkie zestawienia od czerwca, na każdym zestawieniu każdą
    transakcję mogę podejrzeć z osobna, włącznie z takimi informacjami jak
    "Nazwa punktu handlowego", "Identyfikator punktu handlowego", "Numer
    transakcj", "Data" i "Data transakcji".

    Widzę obie moje MC (P. Dzieciom oraz Szczerozłotą), do Dzieciom widzę
    także kartę dodatkową. Żadnego PDF pociągnąć znikąd nie mogę, ale może
    wyciągi jako takie będą generowane na bieżąco (za 3 dni się przekonam,
    chyba że musiałby to być pełen okres rozliczeniowy).

    --
    pozdrawiam serdecznie, Olgierd
    Lege Artis ==> http://olgierd.bblog.pl

  • 19. Data: 2009-11-22 18:25:59
    Od: Krzysiek <k...@o...pl>

    On 21 Lis, 23:19, Olgierd <n...@n...problem> wrote:
    > Uprzejmie informuję, że po dzisiejszych pracach system Polbank24.pl
    > zmienił się. Jest podgląd transakcji karcianych; szok!
    Mam jakieś dziwne waluty DR i CR zamiast PLN.
    Może to skrót cos oznaczający?

    Opis transakcji faktycznie bogaty, niezłe.
    Jest tak:
    Imię i nazwisko posiadacza karty
    Nazwa banku
    Kwota oryginalna
    Kwota w PLN
    Nazwa punktu handlowego
    Identyfikator punktu handlowego
    Miasto punktu handlowego <tu pojawia się ewentualnie. adres strony
    www>
    Kraj punktu handlowego
    Numer transakcji
    Data
    Data transakcji

  • 20. Data: 2009-11-22 22:11:50
    Od: Krzysiek <k...@o...pl>

    On 22 Lis, 22:26, "J_K_K" <j...@i...fm> wrote:

    > No właśnie mam taki problem z akceptowaniem przelewów pod XP i IE:
    > - chce ładować jakiś plik "entry", nie może i certyfikatu "ni ma" :-(
    zainstaluj inną wersję javy.