  • 11. Data: 2010-12-22 09:42:08
    Temat: Re: Pozew zbiorowy przeciwko BRE (mBank i Multi) zlozony
    Od: Maruda <n...@c...pl>

    W dniu 2010-12-22 08:56, Jacek Politowski pisze:

    > A czym Ci się naraził syn prawnika? ;->

    Nosi geny prawnika. Jeszcze mi się gdzieś rozpełzną...
    Jakoś wolę córkę prawnika. Może być kurwą. ;)

    --
    Dziękuję. Pozdrawiam. Ten Maruda.

  • 12. Data: 2010-12-22 10:02:37
    Od: xbartx <b...@h...net>

    Dnia Wed, 22 Dec 2010 10:29:32 +0100, MarekZ napisał(a):

    > Ano:
    > http://www.eversheds.pl/u_files/Nowe%20warunki%20wyn
    agrodzenia%
    20kancelarii.pdf

    > :-)

    Rzeczywiście jak się tak teraz zastanowię to 1,22k pln to zdecydowanie za
    mało, ale znowu 1,22k pln od osoby (a wiem że to pozew zbiorowy)? Toż to
    istne żniwa!

    --
    xbartx

  • 13. Data: 2010-12-22 10:31:52
    Od: Tomek z Wawy <t...@t...pl>

    On 22 Gru, 11:02, xbartx <b...@h...net> wrote:

    > Rzeczywiście jak się tak teraz zastanowię to 1,22k pln to zdecydowanie za
    > mało, ale znowu 1,22k pln od osoby (a wiem że to pozew zbiorowy)? Toż to
    > istne żniwa!

    Lepiej będzie dla tej kancelarii jak wygra, bo jak nie to ja nie chcę
    być w ich skórze :)

  • 14. Data: 2010-12-22 10:40:14
    Od: "MarekZ" <b...@a...w.pl>

    Użytkownik "Tomek z Wawy" <t...@t...pl> napisał w wiadomości grup
    6g2000vbi.googlegroups.com...

    > Lepiej będzie dla tej kancelarii jak wygra, bo jak nie to ja nie chcę
    > być w ich skórze :)

    Ja uważam, że ta sprawa się tak czy inaczej po prostu "rozejdzie po
    kościach". W tej sprawie zapewne będzie przysługiwała skarga kasacyjna, a
    zakładając nawet pozytywne dla nabitych rozstrzygnięcie w sądzie II
    instancji, BRE zapewne będzie się sądziło do końca, bo co mu szkodzi. Mamy
    więc zapewne nie mniej niż 2 latka do zakończenia "pierwszego cyklu". Po
    wyroku sądu II instancji mamy wprawdzie prawomocny wyrok, ale o
    odszkodowania trzeba będzie jak rozumiem sądzić się od nowa, tyle że wynik
    będzie zasadniczo wiadomy, ale przy wrogiej postawie BRE znowu trzeba będzie
    przejść przez dwie instancje. A jak nie daj bogini SN uwzględni skargę
    kasacyjną BRE, to cały cykl może się zacząć od nowa.

    IMO deal roku dla tej spółki komandytowej evercośtam i niezła perspektywa na
    kolejnych Wpłacających. W najgorszym razie trzeba będzie nazwę zmienić za 5
    lat, gdyby coś poszło masakrycznie nie tak.

    Przyjęta droga sporu zbiorowego wydaje się bardzo fajna, ale koszty wydają
    mi się dość księżycowe.

  • 15. Data: 2010-12-22 10:53:57
    Od: xbartx <b...@h...net>

    Dnia Wed, 22 Dec 2010 11:40:14 +0100, MarekZ napisał(a):

    > Przyjęta droga sporu zbiorowego wydaje się bardzo fajna, ale koszty
    > wydają mi się dość księżycowe.

    No zazwyczaj tak jest, że im więcej chętnych tym koszty są niższe,
    zazwyczaj. Zaczęło się od nabiciwmbank.pl o ile dobrze pamiętam a skończy
    się na nabiciwevercośtam.pl?

    --
    xbartx

  • 16. Data: 2010-12-22 11:00:19
    Od: "MarekZ" <b...@a...w.pl>

    Użytkownik "xbartx" <b...@h...net> napisał w wiadomości grup

    > No zazwyczaj tak jest, że im więcej chętnych tym koszty są niższe,
    > zazwyczaj. Zaczęło się od nabiciwmbank.pl o ile dobrze pamiętam a skończy
    > się na nabiciwevercośtam.pl?

    Ja myślę, że powinni sobie zorganizować program partnerski. Organizatorzy
    tego dealu na pewno i tak nie płacą. Strony www robić umieją. No to dawaj:
    zorganizujesz co najmniej trzech nowych nabitych - Wpłacających - zostaniesz
    zwolniony z tego tysiąca złotych. :)

  • 17. Data: 2010-12-22 11:00:57
    Od: Tomek z Wawy <t...@t...pl>

    On 22 Gru, 11:53, xbartx <b...@h...net> wrote:

    > No zazwyczaj tak jest, że im więcej chętnych tym koszty są niższe,
    > zazwyczaj. Zaczęło się od nabiciwmbank.pl o ile dobrze pamiętam a skończy
    > się na nabiciwevercośtam.pl?

    Cały czas myślę, czy nie pora zarejestrować nabiciwkancelarie.pl :)

    Jeden taki co to negocjował z tą kancelarią twierdzi, że to super
    niska stawka, wytargowana po pół roku rozmów!

  • 18. Data: 2010-12-22 11:10:45
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2010-12-22 11:53, xbartx pisze:

    > No zazwyczaj tak jest, że im więcej chętnych tym koszty są niższe,
    > zazwyczaj. Zaczęło się od nabiciwmbank.pl o ile dobrze pamiętam a skończy
    > się na nabiciwevercośtam.pl?

    Przecież są niższe koszty - standardowo byłoby to 1200zł, a tu
    kancelaria łaskawie obniża o 200zł ;)

    --
    Liwiusz

  • 19. Data: 2010-12-22 11:12:27
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2010-12-22 12:00, Tomek z Wawy pisze:

    > Jeden taki co to negocjował z tą kancelarią twierdzi, że to super
    > niska stawka, wytargowana po pół roku rozmów!

    Cóż, o inteligencji kupujących w biedronce krążą anegdoty, to może i
    korzystający z mbanku też nią nie grzeszą ;)

    (co by nie było - ja też kupuję w biedronce i korzystam z mbanku ;) )

    --
    Liwiusz

  • 20. Data: 2010-12-22 11:41:29
    Od: Olgierd <n...@n...problem>

    Dnia Wed, 22 Dec 2010 10:53:57 +0000, xbartx napisał(a):

    > No zazwyczaj tak jest, że im więcej chętnych tym koszty są niższe,
    > zazwyczaj. Zaczęło się od nabiciwmbank.pl o ile dobrze pamiętam a
    > skończy się na nabiciwevercośtam.pl?

    Wynagrodzenie pełnomocnika i tak jest ustawione preferencyjnie w
    przepisach ustawy o grupowym dochodzeniu.
    Przypomnę, że od dawna u nas się marudziło, że nie ma takiej ustawy i
    ludzie są nieszczęśliwi, bo nie mogą wespół w zespół wziąć się za bary.

    --
    :-) Olgierd
    Lege Artis == http://olgierd.bblog.pl