  • 151. Data: 2009-01-01 23:00:41
    Temat: Re: Upadlosc konsumencka
    Od: Adam Płaszczyca <t...@o...spamnie.org.pl>

    Dnia Thu, 1 Jan 2009 23:26:01 +0100, Szymon napisał(a):

    > To już idiotyzm by np. kafelkarz ustalał zakres materiału z chemii dla klas
    > I-III szkoły średniej.

    Nie idiotyzm, a rozsądek. Wyjaśnij, dlaczego durny urzędas miałby lepiej od
    kafelkarza wiedzieć, co bedzie dziecku kafelkarza potrzebne w życiu?
    Czy kafelkarz nie może zasięgnąć opini kogoś, kto jest specjalistą w tym
    temacie?

    > ufff... restauracja to trochę co innego niż edukacja.

    Jakże cos innego? Toz tylko wykwalifikowany dietetyk może wiedzieć co
    powinieneś jeść! Chcesz,. żeby kafelkarz decydował co mają jeść jego
    dzieci/ On przecież NIE MA KWALIFIKACJI!!!!

    > No tak, można się spodziewać takich poglądów po oświeconych rodzicach :-(

    To jest zastosowanie Twoich reguł do Twoich wypowiedzi.

    --
    ___________ (R)
    _______/ /_ GG: 3524356

  • 152. Data: 2009-01-01 23:01:11
    Od: Adam Płaszczyca <t...@o...spamnie.org.pl>

    Dnia Thu, 1 Jan 2009 23:29:06 +0100, Szymon napisał(a):

    > Zgadzam się z Tobą. Po wojnie, gdy ktoś miał maturę mógł uczyć w szkole.
    > Potem trzeba było mieć Studium Nauczycielskie (pomaturalna), potem
    > licencjat, a teraz magister to mało i większośc ma podyplomówki. Oczywiście
    > mówię o nauczycielach. Łatwo zauważyć postępującą dewaluację wykształcenia.

    Nie mów! To nieprawda! Przeciez programy sa ustalane przez urzędników, nei
    moga byc złe!

    --
    ___________ (R)
    _______/ /_ GG: 3524356

  • 153. Data: 2009-01-01 23:36:52
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    Adam Płaszczyca wrote:

    > Tak samo jak na żadnej wsi nie ma sklepu.

    Sklep w przeciwieństwie do szkoły przynosi dochód. Szkoła z definicji
    nie. Przynajmniej finansowy, krótkoterminowy.

    > Naprawdę? Dobrze, że mi powiedziałeś, bo mi ten kurier, co dzisiaj był
    > nakłamał i to jeszcze na piśmie zatytułowanym 'list przewozowy'.

    Wniosek: nie mieszkasz na wsi.
    Już teraz listonosze na wsi ci listów nie przynoszą, tylko zostawiają
    wszystkie w jednym miejscu i sam sie musisz do skrzynki na drugim końcu
    wsi pofatygować.

  • 154. Data: 2009-01-01 23:37:14
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    Adam Płaszczyca wrote:

    > Albo zagłębie ambitnych ludzi, jesli tylko nie socjalizowąło by sie ich.

    przykłady masz w Afryce.

  • 155. Data: 2009-01-01 23:37:56
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    Adam Płaszczyca wrote:

    > Z pewnością ten, kto bedzie chciał się nauczy.

    Jakoś cholera ci nie wierzę.

  • 156. Data: 2009-01-01 23:43:13
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    Adam Płaszczyca wrote:

    > Acha. Ciekawe jak te dzieci sobie radziły przed wejściem do UE.

    Otóż nie radziły sobie i nawet nie o UE chodzi.
    Jeśli porównasz sobie statystki to w tej chwili odsetek dzieci, które
    nie mają skończonej żadnej szkoły po za podstawową jest praktycznie
    znikomy. 20 lat temu był to znaczy procent jeśli chodzi o wsie.

  • 157. Data: 2009-01-01 23:47:12
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    Mithos wrote:

    > Bzdura. Oczywiście, że wyślesz. Ostatnio wysyłałem kurierem właśnie na
    > jakieś zadupie tyle, że koszt wyszedł BARDZO DUŻY (jakieś 30 razy drożej
    > niż polecony priorytet).

    No właśnie.

    > Poza tym czy wszędzie musi być poczta sensu stricto ? Przecież punkt
    > odbioru można zrobić w jakimś sklepie lub w innym miejscu (vide Inpost).

    Już to jest. Skrzynki pocztowe są w jednym miejscu i się sam musisz
    pofatygować. Nikt ci na wsi listów po domach nie roznosi.

    A kto za to sklepowi zapłaci. Bo gratis jako urzad pocztowy robił nie
    będzie.
    A nadać też można będzie? Wątpię.

  • 158. Data: 2009-01-01 23:49:20
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    Liwiusz wrote:

    > To jest tylko dowód na rozplenienie się socjalizmu na całym świecie
    > :)

    A widziałeś kiedyś słonia w jarzębinie? Nie? No widzisz jak dobrze się
    schował.
    Twój tok myślenia jest podobny. Z fałszywego założenia można każdy
    wniosek wyciągnąć.

  • 159. Data: 2009-01-01 23:51:08
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    Liwiusz wrote:

    > "I co z tego"? Jeśli z jakichś przyczyn zależałoby nam, aby
    > nauczyciel/strażnik więzienny zatrudniony w prywatnej firmie odpowiadał
    > tak jak obecnie urzędnik, to nie ma przeszkód, aby taki akt prawny
    > uchwalić.

    Nie przejdzie. Zostanie uchylony przez TK.

  • 160. Data: 2009-01-01 23:55:01
    Od: Mithos <f...@a...pl>

    Szymon pisze:
    > Mistrzu... nie ma 16h pensum, ale 18 - co najmniej, bo może być wiecej. Już
    > Ci to pisałem... I jak tu nie współczuć nauczycielom...

    16 czy 18 co za różnica. Po prostu ma to pokazać, że nauczyciel pracuje
    znacznie mniej niż normalny pracownik. I tyle w tym temacie.

    --
    Mithos