  • 11. Data: 2009-02-10 09:48:37
    Temat: Re: "Prezent" od Getin Banku - uwaga!
    Od: RobertS <b...@x...pl>

    > A czy nie jest przypadkiem tak, że ta lokata może być założona tylko w
    > placówce? Podejrzewam, że wtedy tłumaczą o co chodzi i warunki stają się
    > jasne nawet dla tych, którzy poprzestali na przeczytaniu dużej cyfry 8 w
    > ulotce reklamowej.

    mam nadzieję, że taki był zamysł banku = przyjdź do oddziału i tutaj
    załatwisz wszelkie formalności

    --
    pozdrawiam
    RobertS

  • 12. Data: 2009-02-10 10:40:16
    Temat: Re:
    Od: "Zbigniew Demidowicz" <d...@N...gazeta.pl>

    RobertS <b...@x...pl> napisał(a):

> [...]
    > poprzedzającego o 14 dni kalendarzowych datę końca umowy lokaty,
    > pobierana jest prowizja w wysokości 1% wartości kapitału lokaty w ciężar
    > rachunku ROR e-GETIN w terminie przekazywania odsetek z lokaty (prowizja
    > obowiązuje wyłącznie w pierwszym okresie lokaty)".
    >
    > Dobre no nie?
    >
    > Załóżmy, że ktoś założył lokatę z "prezentem". Na lokatę wpłacił np.
    > 100.000 zł, ale nie spełnił warunku dot. średniego salda na e-Getin.
    >
    > Po 5 miesiącach otrzyma: 2663 zł odsetek netto - 1000 zł czyli razem
    > wynik na lokacie to 1663 zł! Daje nam to oprocentowanie na poziomie 5%

    ..które to "8%", przy lokacie 1000 zł w rzeczywistości jest lokatą 4% brutto (!)
    To już nawet moherowy PKObp (bank dla emerytów i niezaradnych) oferuje więcej
    (5% na koncie oszczędnościowym bez dodatkowych obciążeń karnych).

    W zachwyt można wpaść czytając ofertę: "Dlaczego warto? Konto ROR w pakiecie
    e-GETIN w prezencie..." ;)

  • 13. Data: 2009-02-10 10:48:33
    Od: szary móżyn <b...@a...email>

    Zbigniew Demidowicz napisał:

> [...]
    > (5% na koncie oszczędnościowym bez dodatkowych obciążeń karnych).
    >
    > W zachwyt można wpaść czytając ofertę: "Dlaczego warto? Konto ROR w pakiecie

    Ale przecież w tym samym pakiecie e-Getin jest konto TOP na
    7% i do wyboru np. lokata internetowa 7,5% na 4 miesiące,
    więc w czym problem? Szukacie dziury w całym. Ta lokata 8%
    będzie korzystniejsza powyżej jakiejś tam większej kwoty i
    przy założeniu, że komuś chce się pilnować salda. Co tą
    promocją chce osiągnąć bank, to do końca nie wiem, być może
    jest to zachęta w ogóle do krzystania z ich RORu.

  • 14. Data: 2009-02-10 10:57:08
    Temat: PKO
    Od: " 666" <u...@w...eu>

    Chyba są obciążenia - prowizja za wypłatę ?

    -----

  • 15. Data: 2009-02-10 11:14:36
    Temat: Re: Re:
    Od: g...@o...pl

> [...]
    > (5% na koncie oszczędnościowym bez dodatkowych obciążeń karnych).
    >
    > W zachwyt można wpaść czytając ofertę: "Dlaczego warto? Konto ROR w pakiecie

    Przy pięciu miesiącach lokaty 8 tys. (+1 tys.) na 8% daje to samo co 9 tys. na 7%.

  • 16. Data: 2009-02-10 13:32:36
    Od: "Zbigniew Demidowicz" <d...@N...gazeta.pl>

    szary móżyn <b...@a...email> napisał(a):

    > Ale przecież w tym samym pakiecie e-Getin jest konto TOP na
    > 7% i do wyboru np. lokata internetowa 7,5% na 4 miesiące,
    > więc w czym problem?

    Problem w tym, że recenzujemy tu wyłącznie unikatową &#8222;lokatę z
    prezentem&#8221;.

    > Szukacie dziury w całym.

    Uważasz to jako naganne, zwłaszcza na forum tematycznym?
    Po tym przytyku można Cię podejrzewać jako np. autora produktu ;)

  • 17. Data: 2009-02-10 15:56:41
    Od: szary móżyn <b...@a...email>

    Zbigniew Demidowicz napisał:

    > Problem w tym, że recenzujemy tu wyłącznie unikatową &#8222;lokatę z
    prezentem&#8221;.

    I porównujecie do konta oszczędnościowego w PKO BP na 5%,
    pomijając fakt, że to zupełnie różne produkty i że akurat
    Getin daje o wiele atrakcyjniejszy rachunek oszczędnościowy
    w rzeczonym pakiecie.

    > Uważasz to jako naganne, zwłaszcza na forum tematycznym?
    > Po tym przytyku można Cię podejrzewać jako np. autora produktu ;)

    Korzystam z Getina aktualnie bo doszedłem do wniosku że jest
    obecnie jedna z najlepszych ofert, jeśli chodzi o depozyty.
    Co do lokaty 8% to nie skorzystałem, bo wolałem założyć 7,5%
    przez internet i nie martwić się haczykiem. Z kolei warunki
    tej lokaty są podane czarno na białym i nie rozumiem po co
    tu bijecie pianę. Przy odpowiednio wysokich kwotach to nie
    jest zła lokata.

  • 18. Data: 2009-02-10 16:06:56
    Od: RobertS <b...@x...pl>

    > Przy odpowiednio wysokich kwotach
    > to nie jest zła lokata.

    to jest dobra lokata jeżeli klient jest świadomy ograniczeń oferty i
    spełni warunek, który stawia bank (odnośnie przechowywania środków na
    koncie)...
    oczywiście im wyższa wpłacona na lokatę kwota tym mniejsze znaczenie ma
    ten 1000 zł na ror

    wątek powstał przede wszystkim dla tych, którzy najpierw podpisują, a
    czytają dopiero jak coś się stanie vide wałkowany często wątek
    "zapłaciłem kk citi i dolar kosztował mnie prawie 4zł" ;-/

    --
    pozdrawiam
    RobertS

  • 19. Data: 2009-02-10 20:13:34
    Od: "Irokez" <h...@o...pl>

    > dostałem dzisiaj ulotkę dot. lokaty 8% na 5 m-cy w GB + "prezent" od
    > banku....
    >
    > wraz z lokatą należy otworzyć również konto e-Getin
    >
    > najciekawszy jest jednak zapis pisany drobnym drukiem:

    eetam drobny druk

    Poszedłem do oddziału, pani przedstawiła wszystkie propozycje, m/in ta 8% i
    od razu pierwsza rzecz jaką powiedziała to te własnie 1000zł no i w związku
    z tym konto ROR i karta.
    A ja nie chcąc karty wziełem konto ROR internetowe, przelałem z mbanku ładną
    sumkę i sobie sam porobiłem lokaty na 7,5% bez stresowo.

    Także co jak co, ale o niuansach zostałem poinformowany podczas rozmowy,
    czego nie zrobił mBank jak brałem kredytówke i po miesiacu zdziwko że sami
    nie pobrali kasy z konta tylko ręcznie musiałem przelewać (no i kare
    zapłacić plus odsetki, dodatkowo nie widziałem ani jednej transakcji do daty
    rozliczenia, a w DB jakoś sie dało i jedno i drugie; kartę więc po 2
    miesiacach od otrzymania pociełem w drobniutkie puzzle; nigdy więcej
    czegokolwiek poważniejszego z mBank.

    Irokez