  • Data: 2005-08-25 11:48:22
    Temat: Problem z kredytem hipotecznym :(
    Od: "frulik" <frulik_NO@SPAM_wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Chciałbym wziąć kredyt na około 60tys. zł
    Problem jest taki, że w księdze wieczystej jest 11 właścicieli, z czego
    jeden ma 1/4 i właśnie od niego chcę to kupić. Problem jest taki, że nie ma
    wydzielonych części (zarówno terenu, jak i domu).
    Byłem w pkosa i wbk, ale u nich nie da się :(
    Czy jest jakiś bank w którym miałbym szansę wziąc taki kredyt ?
    Z góry mówię, że nie mogę skontaktować się ze wszystkimi właścicielami, a to
    byłoby niezbędne do wydzielenia własności i zmiany księgi wieczystej.
    Dodatkowo jako zastaw może być sam teren (bez zabudowania). działka ma 8tys
    m2 i osoba, która posiada 8/40 tej działki może dać jakby w zastaw, ale tu
    znowu jest problem z braku odrębności i dodatkowy problem to brak
    zabudowania.
    Pożyczka gotówkowa raczej odpada, bo tylko na 5 lat i dużo wyższe
    oprocętowanie.