eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiProblem z logowaniem do CitibankuProblem z logowaniem do Citibanku
  • Data: 2005-02-24 21:41:49
    Temat: Problem z logowaniem do Citibanku
    Od: wojtas <w...@N...m6net.eu.org> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    Witam serdecznie!

    Po wpisaniu numeru karty oraz pinu w oknie przegladarki pojawia się
    komunikat "Dla Twojego bezpieczeństwa, sesja CitibankŽ Online została
    przerwana." Przeglądarka to Firefox 1.0. Czy spotkał się już ktoś z
    czymś takim? Nie wiem czy jest to kwestia ustawień w ff (chociaż do
    Inteligo loguje się bez przeszkód) czy też strony Citibanku. Za
    odpowiedź serdecznie dziękuję.

    Wojtas

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1