eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiProblem z logowaniem do CitibankuProblem z logowaniem do Citibanku
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.rmf.pl!news.ipartners.pl!news.enterpol.pl!news.whb
    .pl!pikachu.wsa.lublin.pl!lublin.pl!uw.edu.pl!news.cyf-kr.edu.pl!feed.news.inte
    ria.pl!not-for-mail
    From: wojtas <w...@N...m6net.eu.org>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Problem z logowaniem do Citibanku
    Date: Thu, 24 Feb 2005 22:41:49 +0100
    Organization: Serwer news.m6net.eu.org
    Lines: 10
    Message-ID: <cvli1f$hmd$4@m6net.eu.org>
    NNTP-Posting-Host: m6net.eu.org
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: shodan.interia.pl 1109281529 20314 80.55.130.46 (24 Feb 2005 21:45:29 GMT)
    X-Complaints-To: u...@f...interia.pl
    NNTP-Posting-Date: Thu, 24 Feb 2005 21:45:29 +0000 (UTC)
    X-Accept-Language: pl, en-us, en
    User-Agent: Mozilla Thunderbird 1.0 (Windows/20041206)
    X-Authenticated-User: gilder % interia+pl
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.biznes.banki:338146
    [ ukryj nagłówki ]

    Witam serdecznie!

    Po wpisaniu numeru karty oraz pinu w oknie przegladarki pojawia się
    komunikat "Dla Twojego bezpieczeństwa, sesja CitibankŽ Online została
    przerwana." Przeglądarka to Firefox 1.0. Czy spotkał się już ktoś z
    czymś takim? Nie wiem czy jest to kwestia ustawień w ff (chociaż do
    Inteligo loguje się bez przeszkód) czy też strony Citibanku. Za
    odpowiedź serdecznie dziękuję.

    Wojtas

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1