  • 11. Data: 2010-05-25 18:17:57
    Temat: Re: Produkt oszczednosciowy "dla dziecka"
    Od: "Przemek" <olowek5-to niepotrzebne@to tez.wp.pl>

    Użytkownik "krzysztofsf" <k...@o...pl> napisał w wiadomości
    news:hteni1$k91$2@news.onet.pl...

    > Ciekawe jak to by sie przelozylo w przypadku systematycznego kupowaniu
    > zlota bulionowego przez ten okres?

    Nijak by sie nie przelozylo bo w tamtych czasach nie moznabylo takiego zlota
    kupic normalnie w Polsce.

  • 12. Data: 2010-05-26 09:14:18
    Od: Jarek Andrzejewski <p...@g...com>

    On 25 Maj, 20:17, "Przemek" <olowek5-to niepotrzebne@to tez.wp.pl>
    wrote:
    > Użytkownik "krzysztofsf" <k...@o...pl> napisał w
    wiadomościnews:hteni1$k91$2@news.onet.pl...

    > Nijak by sie nie przelozylo bo w tamtych czasach nie moznabylo takiego zlota
    > kupic normalnie w Polsce.

    Krugerrandów, 20-dolarówek i złotych rubli nie było?
    A od 1995 roku NBP bije swoją monetę bulionową, więc przez co najmniej
    połowę wzmiankowanego okresu dałoby się kupować bez problemu.

    --
    pozdrawiam,
    Jarek Andrzejewski