    From: "IZI" <i...@o...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.wgpw
    Subject: Prognoza W20
    Date: Sun, 22 Feb 2009 16:52:29 +0100

    Witam,

    Mam w XTB otwarte pozycje ( małe), a ponieważ w tej chwili są tak duże
    rozbieżności w opiniach "fachowców" (czyt. znanych analityków), również na
    forach internetowych, postanowiłem sam spróbować stworzyć prognozę, żeby
    zdecydować, czy dokonać większych zakupów.

    Czy ktoś mógłby ocenić mój wykres, zaznaczam, że nie znam się na analizie
    technicznej, więc moje wypociny na pewno zawierają błędy.

    Nie brałem pod uwagę analizy fundamentalnej, (wszędzie mówi się, że jest
    bardzo źle, a będzie jeszcze gorzej - mało, kto podaje jednak zakres tego
    "źle" - poza tym nie znam się na tym).

    Po prostu przeczytałem o teorii Fal Elliota i postanowiłem wykreślić kilka
    kresek (dodam, że nie wgłębiałem się w lekturę).

    Podczas "rysowania" nie brałem pod uwagę żadnych innych wskaźników
    (wstawiłem tylko fibo).

    Proszę o rzeczowe uwagi, tylko, co do konstrukcji samego wykresu.

    Proszę o nie pisanie "jest źle" bez opisu, na czym polega błąd.

    Pozdrawiam

    http://c.wrzuta.pl/wi9623/2751982d000fdba849a15e96/P
    rognoza%20laika?type=i&key=7Y7DDyMdX3&ft=f