    From: "Ewik" <e...@p...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Prosba o pomoc
    Date: Fri, 30 Jun 2006 13:57:03 +0200

    Witam

    Mam problem z bankiem . Mamy wspolnie z zona zaciagniety kredyt hipoteczny
    zabezpeczeniem jest hipoteka i wpis do kw . Do czasu wpisu oprocentowanie
    jest podniesione o 2% . Akt notarilany dostarczylismy w tydzien po
    uruchomieniu kredytu , upowaznienia do wpisu w KW przez bank podpisaleismy w
    momencie podpisania umowy . Od tego czasu minelo 2 miesiace , dzis dzwonilem
    zapytac czy juz jest wpis i okazuje sie ze jeszcze nie zlozyli wniosku bo
    nie maja upowaznienia . Wiec grzecznie tlumacze ze upowaznienie zostalo
    zlozone razem z umowa na co panienka ze widac juz jest nie wazne . Poradzcie
    co zrobic - przez tych pajacy potrwa to o te 2 miesiace dluzej co daje mi
    jakies 500 PLN wiecej do splaty ot tak za nic. Na szczescie w moich
    okolicach sad zakalda szybko KW , ale z drugiej strony jak te pajace cos
    sknoca to znow sie to przedluzy . Co radzicie ? Oczywiscie w pierwszej
    kolejnosci wysle reklamacje pisemna do banku ale co w niej napisac? Sczerze
    po wojskowemu co mysle ? Czy moge domagac sie zwrotu wg mnie nieslusznie
    pobranych 500 PLN ?