  • 71. Data: 2008-09-13 13:37:21
    Temat: Re: Przelew podwójniewysłany przez bank (działanie na szkodę b
    Od: "MK" <m...@i...pl>

    " finder24" <f...@N...gazeta.pl> wrote in message
    news:gagf2a$m2b$1@inews.gazeta.pl...
    > Witam,
    >
    > Sprawa została zakończona. Ostatecznie otrzymałem pisma z obu banków i
    > ostatecznie odesłałem pieniądze. Kwotę, którą bank wysłał dwukrotnie
    > pomniejszyłem o koszt dwóch listów poleconych. W sumie całe zamieszanie
    > trwało
    > blisko dwa miesiące.

    A nie pomyslales o tym, zeby do kosztow dodac czas jaki poswieciles na
    napisanie listow, pojscie na poczte i nadanie listu itp?

    MK

  • 72. Data: 2008-09-14 06:41:31
    Od: krzysztofsf <k...@w...pl>

    MK pisze:
    > " finder24" <f...@N...gazeta.pl> wrote in message

    > A nie pomyslales o tym, zeby do kosztow dodac czas jaki poswieciles na
    > napisanie listow, pojscie na poczte i nadanie listu itp?
    >
    > MK

    Nie wydaje mi sie, zeby to bylo zakonczenie sprawy - te brakujace kilka
    zl potracone samowolnie bedzie wracac z roznymi upomnieniami. Chyba, ze
    bank zgodzil sie, ze "po potraceniu kosztow". Naturalnie pamietales o
    dopisaniu odsetek przed potraceniem za znaczki?