  • 1. Data: 2012-01-16 20:07:03
    Temat: Przelew z Polbanku do Idea Banku i GetinOnline
    Od: egonost <x...@g...pl>

    Nie można przelać pieniędzy online do tych banków. Wracają pieniądze.
    Można w oddziale, ale tam pobierają kasę za to. Myślicie, zę tak
    specjalnie, bo odpływają od nich pieniądze?

  • 2. Data: 2012-01-16 20:16:48
    Temat: Re: Przelew z Polbanku do Idea Banku i GetinOnline
    Od: "marfi" <marfi @bb.onet.pl>

    Użytkownik "egonost" <x...@g...pl> napisał w wiadomości
    > Nie można przelać pieniędzy online do tych banków. Wracają pieniądze.
    > Można w oddziale, ale tam pobierają kasę za to. Myślicie, zę tak
    > specjalnie, bo odpływają od nich pieniądze?

    Myslisz, że Polbank bakrutuje?

    --
    marfi

  • 3. Data: 2012-01-16 20:20:23
    Od: k...@p...onet.pl (Kamil Jońca)

    egonost <x...@g...pl> writes:

    > Nie można przelać pieniędzy online do tych banków. Wracają
    > pieniądze. Można w oddziale, ale tam pobierają kasę za to. Myślicie,
    > zę tak specjalnie, bo odpływają od nich pieniądze?

    Kiedyś w dobrym tonie było poczytać grupę przez 2-3 tygodnie zanim się
    napisało.

    KJ
    PS. Nie, po prostu Idea+GO zaczęły sprawdzać dane adresowe, których
    Polbank nie uzupełnia.

    kondensator - kondensatorych - kondensatoremu
    (odmiana słowa "kondensator" według MS Word 6.0)

  • 4. Data: 2012-01-16 20:31:30
    Od: egonost <x...@g...pl>

    W dniu 2012-01-16 21:20, Kamil Jońca pisze:

> [...]
    > napisało.
    >
    > KJ
    > PS. Nie, po prostu Idea+GO zaczęły sprawdzać dane adresowe, których

    Ok, czytałem już. W sumie problem ciągnie się aż od grudnia 2011. Do tej
    pory nic się nie zmieniło.

  • 5. Data: 2012-01-17 12:03:25
    Od: eisenberg <e...@n...pl>

    On 16 Sty, 21:31, egonost <x...@g...pl> wrote:

    > Ok, czytałem już. W sumie problem ciągnie się aż od grudnia 2011. Do tej
    > pory nic się nie zmieniło.

    Nie wiem gdzie ten problem. Przeczytawszy na grupie zrobiłem parę
    przelewów z Polbanku do IB i do GO. Dochodziły w terminie i bez
    problemów

  • 6. Data: 2012-01-17 13:15:15
    Od: xbartx <b...@h...net>

    Dnia Tue, 17 Jan 2012 04:03:25 -0800, eisenberg napisał(a):

    > Nie wiem gdzie ten problem. Przeczytawszy na grupie zrobiłem parę
    > przelewów z Polbanku do IB i do GO. Dochodziły w terminie i bez
    > problemów

    Chodzi o przelew, który wysyłasz w celu założenia lokaty. Zwykłe przelewy
    między bankowe będą oczywiście przechodzić normalnie.

    --
    xbartx