  • 1. Data: 2012-01-16 10:16:15
    Temat: Splesniale wisnie Aliora
    Od: "Waldek" <n...@n...net>

    Po 46 dniach od zlozenia reklamacji dot. niewyplacenia 100 gruponowych wisni
    wlasnie otrzymalem odpowiedz, ze nie spelnilem wymaganych warunkow :]

    Dlaczego ? ... bo mialem otwarte "i-konto" (dostep netowy do lokat
    100-dniowych)
    czyli NIE BYLEM NOWYM klientem banku - reszte warunkow oczywiscie spelnilem ;P

    Coz, karte wlasnie zastrzeglem, a ramowke skasuje w najblizszych dniach
    Tak wiec, drogi Aliorze - do niezobaczenia - juz nigdy.

    Pozdrawiam

  • 2. Data: 2012-01-16 11:26:52
    Temat: Re: Splesniale wisnie Aliora
    Od: xbartx <b...@h...net>

    Dnia Mon, 16 Jan 2012 11:16:15 +0100, Waldek napisał(a):

    > Dlaczego ? ... bo mialem otwarte "i-konto" (dostep netowy do lokat
    > 100-dniowych)
    > czyli NIE BYLEM NOWYM klientem banku - reszte warunkow oczywiscie
    > spelnilem ;P

    No ale skoro założyłeś lokaty (mniejsza o ten dostęp www) u nich to chyba
    jednak byłeś ich klientem, nieprawdaż?

    --
    xbartx

  • 3. Data: 2012-01-16 11:43:23
    Od: "MarekZ" <b...@a...w.pl>

    Użytkownik "Waldek" <n...@n...net> napisał w wiadomości grup
> [...]
    > 100-dniowych)
    > czyli NIE BYLEM NOWYM klientem banku - reszte warunkow oczywiscie

    Ale co, nie zgadzasz się ze sposobem rozstrzygnięcia reklamacji? Bo IMO
    została ona rozstrzygnięta prawidłowo.

  • 4. Data: 2012-01-16 12:26:20
    Od: "Waldek" <n...@n...net>

    Użytkownik "MarekZ" <b...@a...w.pl> napisał w wiadomości
    > Użytkownik "Waldek" <n...@n...net> napisał w wiadomości grup

    > Ale co, nie zgadzasz się ze sposobem rozstrzygnięcia reklamacji? Bo IMO
    > została ona rozstrzygnięta prawidłowo.

    W moim przekonaniu skoro nigdy wczesniej nie mialem tam r-ku ROR
    ani zadnego innego (poza lokatami 100-dn do ktorych nie bylo wymogu otwierania
    konta)
    a o jego otwarcie przeciez chodzilo - nie bylem w tym sensie klientem Aliora.
    IMO tlumaczenie posiadania "i-konta" czyli dostepu tylko po to aby zobaczyc
    zalozone lokaty
    to wykret ze strony banku, no ale coz - widocznie zle zinterpretowalem regulamin
    :]

    Tak czy inaczej czuje sie kulturalnie "wyruchany" :D
    a juz tak mam ze na ogol nie daje 2 razy ;)

    Pozdrawiam

  • 5. Data: 2012-01-16 13:41:50
    Od: pI <u...@1...pl>

    Mon, 16 Jan 2012 13:26:20 +0100, na pl.biznes.banki, Waldek napisał(a):

> [...]
    > zalozone lokaty
    > to wykret ze strony banku, no ale coz - widocznie zle zinterpretowalem regulamin

    "...które nigdy przed udziałem w Promocji nie posiadały żadnego rachunku
    oszczędnościowo-rozliczeniowego w Banku i nie mają podpisanej żadnej
    aktywnej umowy z Bankiem (Uczestnicy)."

    W czasie zakładania promocyjnego konta ta lokata jeszcze trwała? Bo
    wtedy liczą to jako aktywna umowa.

    --
    pI

  • 6. Data: 2012-01-16 13:46:14
    Od: "Glaukon" <p...@g...pl>

    > Coz, karte wlasnie zastrzeglem, a ramowke skasuje w najblizszych dniach
    > Tak wiec, drogi Aliorze - do niezobaczenia - juz nigdy.

    Ale co właściwie komunikujesz? Zrezygnowali z klienta, a Ty możesz bądź
    zgodnie z sugestią wyjść i nie wracać, bądź zostać i wziąć udział w następnym
    konkursie Aliora.

  • 7. Data: 2012-01-16 14:38:15
    Od: "Waldek" <n...@n...net>

    Użytkownik "Glaukon" <p...@g...pl> napisał w wiadomości

    > Ale co właściwie komunikujesz?

    Tylko tyle, zeby bardzo dokladnie czytac warunki,
    bo cos co moze sie z pozoru wydawac oczywiste
    wcale takim byc nie musi ;)

    Pozdro

  • 8. Data: 2012-01-16 15:26:42
    Od: michalis <m...@p...com>

    W dniu 2012-01-16 11:16, Waldek pisze:
    > Po 46 dniach od zlozenia reklamacji dot. niewyplacenia 100 gruponowych
    > wisni
    > wlasnie otrzymalem odpowiedz, ze nie spelnilem wymaganych warunkow :]

    Daj link do regulaminu promocji.

  • 9. Data: 2012-01-16 21:16:40
    Od: "Waldek" <m...@n...dam>

    Użytkownik "pI" <u...@1...pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > aktywnej umowy z Bankiem (Uczestnicy)."
    >
    > W czasie zakładania promocyjnego konta ta lokata jeszcze trwała? Bo

    Tak, mialem juz wowczas kilka "100-dniowek" zalozonych wnioskiem przez net,
    ale jakos bylem przekonany ze "akcja promocyjna"
    ma na celu pozyskanie ROR-u klienta, no wiec dalem sie skusic
    i wciagnac w zabawe bankowo-gruponowa & spelnienia dodatkowych warunkow.
    Nic to - mala strata, za to doswiadczenie ... bezcenne ;)

    Pozdro