  • 1. Data: 2012-01-16 15:05:10
    Temat: Huawei E173-2 z promocji dbNET wyladowal
    Od: astro <r.ziomberWytnij@stop_dla_spamu!astronomia.pl>

    Dzis otrzymalem poczta starter Play 1GB wraz z modemem Huawei E173-2.
    Poklosie promocji II urodziny dbNET. Mila niespodzianka okazalo sie to, ze
    dostarczany jest on w czarnej obudowie.
    www.betelgeza.ziomber.eu/photo/12/Huawei_E173-2.jpg
    www.betelgeza.ziomber.eu/photo/12/Huawei_E173-2b.jpg
    Po uaktualnieniu firmware
    http://jdtech.pl/2011/10/aero2-i-huawei-e173u-2-%E2%
    80%93-rozwiazanie-problemu-przez-zmiane-firmware.htm
    powinien bez problemu wspolpracowac z usluga bezplatnego dostepu do
    internetu oferowana przez Aero2.
    www.aero2.pl/bdi.html

    http://jdtech.pl/2012/01/dbnet-modemy-z-promocji-paz
    dziernikowej-juz-docieraja-do-klientow.html
    Radoslaw Ziomber
    www.astrofizyka.info

  • 2. Data: 2012-01-26 17:13:50
    Temat: Re: Huawei E173-2 z promocji dbNET wyladowal
    Od: radar <_sara_@_post_._pl_>

    W dniu 2012-01-16 16:05, astro pisze:
    > Po uaktualnieniu firmware

    U mnie działa bez zmian, wystarczyła tylko konfiguracja.

    --
    radar

  • 3. Data: 2012-01-26 17:24:40
    Temat: Odp: Huawei E173-2 z promocji dbNET wyladowal
    Od: "Karolek" <d...@j...pl>

    Uzytkownik "astro" <r.ziomberWytnij@stop_dla_spamu!astronomia.pl> napisal w
    wiadomosci news:jf1ua1$98q$1@usenet.news.interia.pl...
    > Dzis otrzymalem poczta starter Play 1GB wraz z modemem Huawei E173-2.
    > Poklosie promocji II urodziny dbNET. Mila niespodzianka okazalo sie to, ze

    Ja otrzymalem ten modem wraz z starterem wczoraj - sroda 25.01.2011.
    Rachunek dbNET otwarty 18.10.2011.