  • Data: 2005-04-18 16:06:16
    Temat: Przeniesienie KK do Bph to fikcja?
    Od: "Tomasz Bieńkowski" <d...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dzis byłem w Bepehu celem uzyskania informacji o przeniesieniu (likwidacji)
    karty z inego banku w zamian za ich produkt "darmowy". I co się
    dowiedziałem? ... że muszę i tak dostarczyć wszystkie kwity zatrudnienie
    itp. Pytanie moje jak to? A panienka na to że funkcjonuje to tylko w
    stosunku do klientów którzy mają u nich konto i jeszcze przyznany odpowiedni
    limit debetowy! No to ja się pytam po jaką ...... oni piszą, że można do
    nich przenieść kartę na podstawie historii poprzedniej? Przeciez to normalna
    procedura od zera! Acha jeszce jedno od nośnie "darmowej" karty przez 1 rok
    dotyczy tylko posiadaczy srebrnego sazamu więc dochodzi i tak opłata za
    prowadzenie ror-u!!

    --
    Pozdrawaiam Tomek