  • Data: 2009-05-09 21:08:59
    Temat: Przenoszenie limitów w rachunku osobistym
    Od: szczurwa <s...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    O ile przenoszenie limitow z kart kredytowych wydaje się na Grupie
    rozrywką popularną, ktorej można oddawać się bez większych trudności,
    to nie spotkałem się, aby ktoś chwalił się, że udało mu się przenieść
    kredyt odnawialny w ROR.

    Ciekaw jestem, jak wygląda procedura, czy banki weryfikują zamknięcie
    kredytu "przenoszonego", jakich wymagaja dokumentów itp.

    Czy ktoś już tego próbował i zechce podzielic się wrażeniami ?