eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiPrzygody z uśmiechniętym bankiem › Przygody z uśmiechniętym bankiem
  • From: Maciej Wójcik <wmaciej@.N.O.post.S.P.A.M.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Przygody z uśmiechniętym bankiem
    Date: Mon, 30 May 2005 15:38:15 +0200
    Lines: 48
    MIME-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; format=flowed; charset="iso-8859-2"; reply-type=original
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Priority: 3
    X-MSMail-Priority: Normal
    X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 6.00.2900.2180
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.00.2900.2180
    NNTP-Posting-Host: 83.24.146.74
    Message-ID: <429b1727$1@news.home.net.pl>
    X-Trace: news.home.net.pl 1117460263 83.24.146.74 (30 May 2005 15:37:43 +0200)
    Organization: home.pl news server
    X-Authenticated-User: wmaciej.post
    Path: news-archive.icm.edu.pl!news.rmf.pl!nf1.ipartners.pl!ipartners.pl!news.home.net
    .pl!not-for-mail
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.biznes.banki:350639
    [ ukryj nagłówki ]

    Witam!

    O BPHahaha będzie, gdyby ktoś miał wątpliwości ;)

    1. Konto za darmo przez rok - no dobra, potestujemy. Przeglądam ofertę BPH
    na stronie internetowej.
    2. Oooo, ale fajnie, mają kartę _debetową_ VISA Classic Silver - piszą, że
    wystarczy podpisać wniosek i po 10 dniach jest moja.
    3. Upewniam sie na infolinii - miła pani mówi: "tak, na pewno nie trzeba
    żadnych zaświadczeń o stałych dochodach. Tak, oczywiście, może pan złożyć
    wniosek o tę kartę od razu przy zakładaniu rachunku". Super, wchodzę w to.
    4. W sobotę wypełniam wniosek przez Internet. "Zapraszamy do oddziału w celu
    podpisania umowy".
    5. Idę w poniedziałek (dziś) do oddziału. Dawno nie byłem w marmurku -
    czekałem "tylko" 20 minut ;) Pani robi wielkie oczy na hasło "wniosek
    wypełniony przez Internet". Podaje mi to samo do wypełnienia. Dobra, nie
    będę się kłócił - upał taki, a tam chociaż klimatyzacja jest ;). (Pozwolę
    sobie pominąć cyrk z kluczami, które trzeba wygenerować na komputerze klasy
    486 stojącym obok, po czym wrócić do obsługi - kolejne 15 minut czekania w
    kolejce - żeby klucz aktywować)
    6. "Chciałbym złożyć wniosek o kartę VISA Classic Silver". Podsuwa mi do
    podpisu świstek o Maestro. Mówię, że chcę VISĘ Classic, a ona mi zaczyna
    robić wywód o tym, jaka ta karta Maestro jest wygodna, bezpłatna i wogóle.
    Dobra, wezmę - może się odczepi.
    7. Poszła dowiedzieć się o VISĘ. "Niestety, nie wydamy panu takiej karty".
    Tłumaczę, co mówiła infolinka. Pani mi na to, że nie, bo konsultowała się z
    przełożoną i nie mogą. Obiecuje dowiedzieć się w centrali i oddzwonić.
    8. Dzwonię ponownio do infolinki. Śpiewka jak w punkcie 3.. Mówię, co mi
    powiedziano w oddziale. Kobieta na to, że zaraz się dowie. Faktycznie, w
    oddziale mieli rację. Mogą mi wydać Classica po 3 miesiącach jak sobie
    "poobserwują" konto. "Dochodów stałych na pewno mieć nie trzeba" - mówi
    infolinka.
    9. Dzwoni kobieta z oddziału. Dowiedziała się - "na dzień dzisiejszy nie
    możemy panu wydać tej karty. Dopiero po 3 miesiącach i pod warunkiem, że
    będą stałe wpływy z tytułu wynagrodzenia w wysokości minimum 1000zł
    miesięcznie". Nie mam siły jej tłumaczyć, co twierdzi infolinka. "Dziękuję
    za informację i do widzenia".

    Nosz po prostu ręce opadają. Mają jakąś niedoinformowaną obsługę (konia z
    rzędem temu, kto powie teraz która z pań ma rację). Fakt, że obsługa
    telefoniczna bardzo miła, serwis internetowy przyjemny i intuicyjny, ale -
    cholera jasna - niech się trzymają wspólnej wersji.

    --
    Pozdrawiam,
    Maciej Wójcik::WaRsZaWa
    Dell Axim X30 624MHz +T630 @Era

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1