  • 31. Data: 2005-05-31 07:34:36
    Temat: Re: Przygody z uśmiechniętym bankiem
    Od: "Dave" <d...@o...pl>

    Użytkownik "Maciej Wójcik" <wmaciej@.N.O.post.S.P.A.M.pl> napisał w
    wiadomości news:429c10bc$1@news.home.net.pl...
    > Źle mnie zrozumiałeś - może ten bank nie będzie taki zły i nie trzeba
    > będzie zamykać ;)

    oczywiscie ze nie bedzie zly. Po prostu stanie sie drogi jak sie promocja
    skonczy - to normalne w bankach...

    D.

  • 32. Data: 2005-05-31 08:31:05
    Od: K.N. <l...@o...pl>

    >jak za rok ci kazda placic 10zl/m-c to nawet karne 50zl bedzie sie
    >oplacac...

    To skonczy po roku i miesiacu.

    Pzdr.
    Lack

  • 33. Data: 2005-05-31 10:54:51
    Temat: Re: Przygody z u?miechni?tym bankiem
    Od: Remigiusz Babicz <r...@p...onet.pl>

    K.N. wrote:

    > To skonczy po roku i miesiacu.

    To też zapłaci:

    cytat z regulaminu zamieszczonego w jednym z wcześniejszych postów:

    [..] lub w okresie 12 miesięcy od daty ustania promocyjnego prowadzenia
    rachunku."

    Czyli za "friko" (ładne friko = 12 * 10zł = 120zł) dopiero za 2 lata.
    Cwani są w tym BPH, jak to miło, że już dawno zrezygnowałem z ich usług.

    reik.

  • 34. Data: 2005-05-31 16:35:13
    Od: "Marcin_P." <n...@o...pl>

    Użytkownik "Dave" <d...@o...pl> napisał w wiadomości
    > Użytkownik "Maciej Wójcik" <wmaciej@.N.O.post.S.P.A.M.pl> napisał w
    > wiadomości news:429b2972$1@news.home.net.pl...
    Sezam

    > jak za rok ci kazda placic 10zl/m-c to nawet karne 50zl bedzie sie
    > oplacac...

    Sądzę ze oplate karna tez podniosa tak do 100 zł. Bo co za problem zmienic
    TOiP i nikt im nic nie zrobi.

  • 35. Data: 2005-05-31 21:31:18
    Od: Marcin Nowakowski <m...@U...net.pl>

    Marcin_P. napisał(a):
    > Sądzę ze oplate karna tez podniosa tak do 100 zł. Bo co za problem zmienic
    > TOiP i nikt im nic nie zrobi.

    E, 100, 200, jak już, to do miliona, prawda?

    BPNMSP.
    --
    Marcin Nowakowski
    mcr[at]wroclaw[dot]net[dot]pl