  • 21. Data: 2005-05-30 17:05:03
    Temat: Re: Przygody z uśmiechniętym bankiem
    Od: Maciej Wójcik <wmaciej@.N.O.post.S.P.A.M.pl>

> [...]
    > podpisywaniu internetowego wniosku o rachunek, poprosiłem także o
    > zamówienie
    > debetowej karty VC - oczywiście bez problemu, od razu także podpisałem
    > wniosek o jej zamówienie. 23 kwietnia w sobote, w skrzynce była już karta,
    > wystarczyło się przejść po PIN do oddziału. Nie wiem dlaczego nie chcieli
    > Ci
    > wydać karty od ręki, zwłaszcza że to dla nich nie mały zarobek, a z racji
    > że
    > to debetowa do rachunku to nie ponoszą żadnych konsekwencji.
    No własnie nie wiem. A specjalnie dzwoniłem na infolinkę żeby się dowiedzieć
    co i jak, a tu taki zawód... No trudno się mówi - pójdę do innego oddziału,
    może dadzą umowę ;)
    --
    Pozdrawiam,
    Maciej Wójcik::WaRsZaWa

  • 22. Data: 2005-05-30 17:54:58
    Od: "Marcin_P." <n...@o...pl>

    Witam,

    > Już cię złapali. Zapłacisz za........ ten darmowy rok 50 PLN.
    > Czytaj cennik.

    A to cwaniaczki w tym BPH sa. Jak bylem w odziale w sprawie karty kredytowej
    i chcialem podglad przez net to babka powiedziala ze musze konto otworzyc i
    ze nic nie bede placic bo jest promocja. Na moje pytanie a co gdybym zamkał
    je, to dostalem odpowiedz ze jesli zamkne konto w pierwszym roku w czasie
    promocje to zaplace 50 zł. Nic sie cholera nie zająknela ze po okresie
    promocji wczasie kolejnych 12 miesiecy tez dowala oplate. By ich h*j
    szczelil zlodzieji jednych.

  • 23. Data: 2005-05-30 18:21:27
    Od: RBproof <...@p...co>

    Dnia Mon, 30 May 2005 17:59:12 +0200, Marcin Kubiczek napisał(a):

> [...]
    > wydać karty od ręki, zwłaszcza że to dla nich nie mały zarobek, a z racji że
    > to debetowa do rachunku to nie ponoszą żadnych konsekwencji.

    Bo masz właściwe nazwisko Marcinie! :)

  • 24. Data: 2005-05-30 18:55:37
    Od: "Marcin Kubiczek" <u...@h...com>

    nie widzę związku :>

    --

    pozdrawiam,
    mk

    --------------------------
    jeżeli masz nierówną końcówkę na rachunku,
    to przelej ją ;) każdy grosz się liczy ;)

    77 1140 2004 0000 3002 2490 7057
    48 1140 2017 0000 4602 0387 8329
    67 1060 0076 0000 3020 0120 2620

  • 25. Data: 2005-05-30 19:02:53
    Od: RBproof <...@p...co>

    Dnia Mon, 30 May 2005 20:55:37 +0200, Marcin Kubiczek napisał(a):

    > nie widzę związku :>

    wez z googlach swoje nazwisko + PBK (cześć niebieska na pewno pamięta ;) )

  • 26. Data: 2005-05-30 19:07:45
    Od: "Marcin Kubiczek" <u...@h...com>

    aaaa :P zresztą przypomniało mi się co mi mówiła pani przy podpisywaniu
    umowy :D on mnie pamięta jak chyba 2 - 3 lata temu [miałem po drodze
    poprostu] co miesiąc regulowałem opłatę za wywóz nieczystości - Remondis
    miał kiedś w PBK konto więc było bez prowizji :D i do 18 kwietnia [dzień
    założenia Sezam Student] myślała że jestem ich klientem :) może to albo moj
    urok osobisty pomógl :D

    --

    pozdrawiam,
    mk

    --------------------------

  • 27. Data: 2005-05-30 21:45:58
    Od: mlody_book <m...@g...pl>

    Maciej Wójcik napisał(a):
    > No własnie nie wiem. A specjalnie dzwoniłem na infolinkę żeby się
    > dowiedzieć co i jak, a tu taki zawód... No trudno się mówi - pójdę do
    > innego oddziału, może dadzą umowę ;)

    I na infolinii i w oddziale zawsze działa tekst: "Proszę wskazać mi
    punkt Waszego regulaminu, na podstawie którego Pani to stwierdza".
    Przynajmniej dajesz pretekst do zajrzenia do regulaminu ;-) A i sam
    dowiesz się gdzie szukać np. dla potrzeb reklamacji. Skoro wszyscy
    zgadzamy się, że umowy i regulaminy jako klienci powinniśmy czytać, to
    tym bardziej powinniśmy tego wymagać od pracowników banku.

    --
    "- Why do they call him a bullet dodger?
    - Because he dodges bullets, Avi." (Snatch)

  • 28. Data: 2005-05-31 04:41:30
    Od: "Darek" <00darek@no_spam.poczta.onet.pl>

    > I na infolinii i w oddziale zawsze działa tekst: "Proszę wskazać mi punkt
    > Waszego regulaminu, na podstawie którego Pani to stwierdza".

    W tym wypadku nie ma to zastosowania bo On karty nie dostał a zasady
    otrzymania karty VC nie znajdują się w regulaminie - zasady wydawania karty
    znajdują sie w procedurach czy przepisach banku. Gdyby kartę dostał to wtedy
    strony zobowiązane są do przestrzegania regulaminu.

    I tu się zgadzam

    Darek

  • 29. Data: 2005-05-31 07:23:18
    Od: Maciej Wójcik <wmaciej@.N.O.post.S.P.A.M.pl>

    > jak za rok ci kazda placic 10zl/m-c to nawet karne 50zl bedzie sie
    > oplacac...
    Źle mnie zrozumiałeś - może ten bank nie będzie taki zły i nie trzeba będzie
    zamykać ;)

  • 30. Data: 2005-05-31 07:28:37
    Od: "Dave" <d...@o...pl>

    Użytkownik "Maciej Wójcik" <wmaciej@.N.O.post.S.P.A.M.pl> napisał w
    wiadomości news:429b2972$1@news.home.net.pl...
    > Łee, jeszcze nie jest tak źle. Może nie będę chciał zamykać ;)

    jak za rok ci kazda placic 10zl/m-c to nawet karne 50zl bedzie sie
    oplacac...

    D.