  • Data: 2006-07-25 05:38:32
    Temat: Pytanie o raty GE
    Od: a...@g...pl szukaj wiadomości tego autora

    Witam wszystkich,

    Wczoraj zakupiłem na raty (10x200zł) rower. W sklepie kredyt ratalny
    oferuje GE. W umowie z GE jest wniosek o udzielenie przez bank karty
    kredytowej. W formularzu zaznaczenie pola oznacza NIE wyrażenie zgody
    na kartę, ofery banku itp. itd.
    A teraz pytania:

    Człowiek w sklepie nawijał mi 10 minut że "tego pola nie trzeba
    zaznaczać, oni tam w banku wiedzą co z tym robić", zaznaczyłem bo
    żadnych kart nie chcę, co oni ludzi chcą oszukać ?

    W sklepie kupiłem tak na prawdę 2 rowery za łączną sumę 2000 zł.
    W umowie ratalnej jest wpisane rower, wartość 2000 zł. Czy to nie
    stwarza jakiś problemów ?

    I na koniec, poczytałem na grupach o GE i trochę mnie zemdliło. To
    mój pierwszy zakup na raty w życiu... Jak to jest z odstąpieniem od
    umowy. W umowie jest punkt mówiący że mam na to 2 tyg. od podpisania
    umowy, ze zwrotem poniesionych przeze mnie kosztów (nie mam przy sobie
    umowy i dokładnie nie mogę przytoczyć).

    Tak ogólnie, to panikuję czy to bank jak każdy inny dzisiaj (wydoić
    klienta ile wlezie...) ?

    Pozdrawiam.