  • Data: 2003-10-10 17:57:19
    Temat: Pytanie od studenta....
    Od: "foju" <f...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witam wszystkich!!!
    Jestem tuż, tuż przed wyborem seminarium magisterskiego i chciałem prosić o
    pomoc...Interesują mnie przede wszystkim dwie rzeczy-zarządzanie ryzykiem
    walutowym i stopy procentowej oraz bankowość inwestycyjna (zarządzanie
    aktywami, doradztwo inwestycyjne). Chciałem się spytać jak w Waszej opinii
    kształtują sie perspektywy zawodowe, możliwość "kariery" :-) i (nie ukrywam)
    praca w którym z tych dwóch departamentów oferuje lepsze możliwości
    zarobku...Pyatnie jest dość dziwne ale myślę, że na tyle konkretne, że może
    ktoś będzie w stanie nakreślić mi jak to jest w rzeczywistości....
    Pozdrawiam
    Marcin