  • Data: 2003-10-10 21:46:06
    Temat: Re: Pytanie od studenta....
    Od: "" <e...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Sorry, ale podejscie jest bez sensu, tzn. od d... strony. Jesli wybuierzesz cos
    z przekonania, to masz szanse byc w tym dobry, a wtedy i na "kariere" jest
    szansa.
    Ale odpowiadajac: oczywiscie wieksza kasa jest w bankwosci inwestycyjnej -
    facet od ryzyka ma szanse zarabiac nawet wiecej, jesli chodzi o pensje
    podstawowa, ale raczej nie zgarnie wielkego bonusa za ekstra wynik.
    Z drugiej strony, perspektywy w branzy stricte inwestycyjnej widze b. marne
    (recesja!), w przeciwienstwie do zarzadzania ryzykiem.
    Rgds