eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiQuickHelp
Ilość wypowiedzi w tym wątku: 14

  • 11. Data: 2004-02-10 14:36:04
    Temat: Re: QuickHelp
    Od: Areq <a...@u...o2.pl>

    Dnia Tue, 10 Feb 2004 14:15:26 +0100, Piotr "Kazimierz" Kuźmiak
    <kazmirz@(usuń)astercity.net> napisał:

    > "Areq" <a...@u...o2.pl> wrote in message
    > news:opr25nv5hviyyk3n@news.tpi.pl...
    >> I tylko dzieki uczciwosci banku, otrzymal zgube "zawieruszone" 100 zl -
    >> NO tak wiec nie ufam "maszynom" :-)
    >> Nie ma to jak stanie w kolejkach i rozmowa z uprzejmaa pania przez
    >> okienko
    >
    > To oc opisales jest standardowa procedura, wielokrotnie opisywana na tej
    > grupie. Nie przypominam sobie przypadku zeby komus takiej reklamacji nie
    > uznano. Przynajmniej na tej grupie nikt sie nigdy nie żalił.
    Tak, takie przypadki z bankomatami napewno dosc czesto sie zdarzaja (na
    grupie, nie wiem jak juz wspomnialem od niedawna tutaj goszcze), i pewnie
    ze bank zobowiazany jest do zwrocenia utraconej naleznosci.
    Wracjac do tematu, terminalPOS - co to takiego? bankomat inaczej?
    i czy posiadajac konto inteligo moge bezprowizyjnie wyplacac /wplacac
    gotowke w okienku oddzialu banku PKO BP?
    Prosze tylko o wyjasnienie tych dwoch moich kluczowych problemow.
    dziekuje
    POzdro
    --
    pozdrawiam
    Arek 898129 - GGod


  • 12. Data: 2004-02-10 17:40:06
    Temat: Re: QuickHelp
    Od: "Slawek Kos" <s...@p...com>

    Użytkownik "Areq" <a...@u...o2.pl> napisał w wiadomości
    news:opr25r6eajiyyk3n@news.tpi.pl...
    > Dnia Tue, 10 Feb 2004 14:15:26 +0100, Piotr "Kazimierz" Kuźmiak
    > <kazmirz@(usuń)astercity.net> napisał:
    >
    > > "Areq" <a...@u...o2.pl> wrote in message
    > > news:opr25nv5hviyyk3n@news.tpi.pl...
    > >> I tylko dzieki uczciwosci banku, otrzymal zgube "zawieruszone" 100
    zl -
    > >> NO tak wiec nie ufam "maszynom" :-)
    > >> Nie ma to jak stanie w kolejkach i rozmowa z uprzejmaa pania przez
    > >> okienko
    > >
    > > To oc opisales jest standardowa procedura, wielokrotnie opisywana na tej
    > > grupie. Nie przypominam sobie przypadku zeby komus takiej reklamacji nie
    > > uznano. Przynajmniej na tej grupie nikt sie nigdy nie żalił.

    Oj bywaly i takie przypadki tu opisywane

    > Wracjac do tematu, terminalPOS - co to takiego? bankomat inaczej?

    Terminal POS to takie pudeleczko ze szparka, przez ktora obsluga przeciagnie
    twoja karte...;-)
    Takie same maja w sklepach i uzywaja gdy placisz karta za zakupy.
    Scenariusz jest taki:
    - wchodzisz do banku, kierujesz sie do kasy
    - Poprosze 237 zl (podajesz karte)
    - pan/pani przeciaga karte przez szczeline, wystukuje 2 3 7 0 0 OK
    - wariant 1 - podaje ci taki kalkulator na sznurku i prosi o wpisanie kodu
    PIN twojej karty i zatwierdzenie zielonym klawiszem OK
    - wariant 2 - podaje ci do podpisu pasek papieru, ktory wyplul ten POS,
    czasem nawet porowna ten podpis z wzorem jaki ma na odwrocie karty;
    - wyplaca ci z szuflady 237,00zl i daje pokwitowanie wydrukowane przez POS
    - jezeli mowimy o Inteligo to twoje konto zostaje obciazone kwota
    237,00+9,99zl
    - jezeli operacja byla wykonywana w placowce PKO BP to po kilku (2-3) dniach
    zwracaja ci 9,99zl i juz mozesz uznac ze wyplaciles bez prowizji
    237,00zl...;-)

    > i czy posiadajac konto inteligo moge bezprowizyjnie wyplacac /wplacac
    > gotowke w okienku oddzialu banku PKO BP?

    Wplacac tak, wyplacac tylko wedlug opisanego wyzej scenariusza. Dlatego
    jeszcze raz ci powtarzam - zobacz czy na drzwiach/oknie tego oddzialu jest
    nalepka VISA, a najlepiej zapytaj czy maja terminal POS. Jesli nie maja
    bankomatu w oddziale to pewnie maja POS, ale SPRAWDZ to.

    --
    Pozdrowienia
    --
    Slawek Kos ---> s...@p...com



  • 13. Data: 2004-02-10 22:05:05
    Temat: Re: QuickHelp
    Od: Areq <a...@u...o2.pl>

    Dnia Tue, 10 Feb 2004 18:40:06 +0100, Slawek Kos <s...@p...com> napisał:

    > Użytkownik "Areq" <a...@u...o2.pl> napisał w wiadomości
    > news:opr25r6eajiyyk3n@news.tpi.pl...
    >> Dnia Tue, 10 Feb 2004 14:15:26 +0100, Piotr "Kazimierz" Kuźmiak
    >> <kazmirz@(usuń)astercity.net> napisał:
    >>
    >> > "Areq" <a...@u...o2.pl> wrote in message
    >> > news:opr25nv5hviyyk3n@news.tpi.pl...
    >> >> I tylko dzieki uczciwosci banku, otrzymal zgube "zawieruszone" 100
    > zl -
    >> >> NO tak wiec nie ufam "maszynom" :-)
    >> >> Nie ma to jak stanie w kolejkach i rozmowa z uprzejmaa pania przez
    >> >> okienko
    >> >
    >> > To oc opisales jest standardowa procedura, wielokrotnie opisywana na
    >> tej
    >> > grupie. Nie przypominam sobie przypadku zeby komus takiej reklamacji
    >> nie
    >> > uznano. Przynajmniej na tej grupie nikt sie nigdy nie żalił.
    >
    > Oj bywaly i takie przypadki tu opisywane
    >
    >> Wracjac do tematu, terminalPOS - co to takiego? bankomat inaczej?
    >
    > Terminal POS to takie pudeleczko ze szparka, przez ktora obsluga
    > przeciagnie
    > twoja karte...;-)
    > Takie same maja w sklepach i uzywaja gdy placisz karta za zakupy.
    > Scenariusz jest taki:
    > - wchodzisz do banku, kierujesz sie do kasy
    > - Poprosze 237 zl (podajesz karte)
    > - pan/pani przeciaga karte przez szczeline, wystukuje 2 3 7 0 0 OK
    > - wariant 1 - podaje ci taki kalkulator na sznurku i prosi o wpisanie
    > kodu
    > PIN twojej karty i zatwierdzenie zielonym klawiszem OK
    > - wariant 2 - podaje ci do podpisu pasek papieru, ktory wyplul ten POS,
    > czasem nawet porowna ten podpis z wzorem jaki ma na odwrocie karty;
    > - wyplaca ci z szuflady 237,00zl i daje pokwitowanie wydrukowane przez
    > POS
    > - jezeli mowimy o Inteligo to twoje konto zostaje obciazone kwota
    > 237,00+9,99zl
    > - jezeli operacja byla wykonywana w placowce PKO BP to po kilku (2-3)
    > dniach
    > zwracaja ci 9,99zl i juz mozesz uznac ze wyplaciles bez prowizji
    > 237,00zl...;-)
    >
    >> i czy posiadajac konto inteligo moge bezprowizyjnie wyplacac /wplacac
    >> gotowke w okienku oddzialu banku PKO BP?
    >
    > Wplacac tak, wyplacac tylko wedlug opisanego wyzej scenariusza. Dlatego
    > jeszcze raz ci powtarzam - zobacz czy na drzwiach/oknie tego oddzialu
    > jest
    > nalepka VISA, a najlepiej zapytaj czy maja terminal POS. Jesli nie maja
    > bankomatu w oddziale to pewnie maja POS, ale SPRAWDZ to.
    I to sie nazywa dopiero pomoc. Dziekuje bardzo :) - za zadowalajaca i
    wyczerpujaca odpowiedz! wszystko juz jasne!! Dzieki slawku za czas jaki mi
    poswieciles - trzymaj sie.
    Pozdrawiam

    p.s Co do pko bp. To udam sie jutro ! i sprawdze wszystko. Teraz juz
    zostalem "oswieconY"
    > --
    > Pozdrowienia
    > --
    > Slawek Kos ---> s...@p...com
    >
    >



    --
    pozdrawiam
    Arek 898129 - GGod


  • 14. Data: 2004-02-11 14:45:33
    Temat: Re: QuickHelp
    Od: Krystek <k.rys_1ek@mailbox_.virtual.-space.org.pl_>

    Użytkownik Areq zapytał:
    > Terminal POS to inaczej bankomat? wybaczcie ale ja w bankowosci zielony
    > jestem, takaże na grupie od niedawna :-)

    Terminal POS to kasa obsługująca karty płatnicze - dzieki niemu możesz
    (wpłacać i) wypłacać swoje pieniądze z konta przy użyciu karty płaiczej.
    Bankomat skrótowo nazywany jest ATM.

    K.

    --
    http://milked.free.fr/animated/malaxage1.swf - spam ;-)

strony : 1 . [ 2 ]


Szukaj w grupach

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1