  • 1. Data: 2003-07-31 17:18:28
    Temat: RE: VISA Classic - która???
    Od: w...@w...pl (Wojciech Frabinski)

    > Muszę zrezygnować z jednej karty, więc które oceniacie
    > najlepiej, a które najgorzej? Podkreślam, że chodzi bardziej
    > o ich bezawaryjność i szybkość działania, jeśli można to tak
    > nazwać, a nie cenę oraz prowizje za przy jej korzystaniu.
    >
    > 1. VISA Classic - ING BSK - charge
    > 2. VISA Classic - LUKAS Bank - kredytowa
    > 3. VISA Classic - Citibank - kredytowa

    Jeśli chodzi o szybkość działania to w praktyce wszystkie karty tego
    samego typu (tutaj Visa Classic) beda bardzo zblizone. Kluczowy dla
    szybkosci czynnik - autoryzacja ustawiany jest na poziomie kokretnego
    teminala i typu karty, wiec w Twoim wypadku roznic nie ma. Drobne
    roznice w czasie przeprowadzania autoryzacji moga zalezec od samej
    szybkosci udzielania przez bank odpowiedzi na zapytanie autoryzacyjne,
    ale raczej beda one pomijalne (chodziaz moze ktos robil dokladne testy
    iznalazl jakas zaleznosic).

    Jesli chodzi o bezawaryjnosc to w kraju chyba jednak Citi, dzialaja
    raczej sprawnie.

    --
    Wojtek Frabiński

  • 2. Data: 2003-07-31 22:34:05
    Od: Krzysztof Halasa <k...@d...pm.waw.pl>

    w...@w...pl (Wojciech Frabinski) writes:

> [...]
    > szybkosci udzielania przez bank odpowiedzi na zapytanie autoryzacyjne,
    > ale raczej beda one pomijalne (chodziaz moze ktos robil dokladne testy

    Teraz to moze tak, ale kiedys pamietam jakis supermarket robil zestawienia
    i dla niektorych kart bylo tam cos w stylu 5 minut :-)
    --
    Krzysztof Halasa
    Network Administrator

  • 3. Data: 2003-08-05 10:30:45
    Od: "Pit" <p...@...pl>

    Dziękuję za informację, jednak skoro VC dość często wymaga autoryzacji, to
    czy ten czas jest wtedy taki sam, jak przy VE?

    --
    Pozdrawiam!
    Piotrek <> p...@...pl

  • 4. Data: 2003-08-05 11:30:47
    Od: "MarcinB" <m...@W...pl>

    > Dziękuję za informację, jednak skoro VC dość często wymaga autoryzacji, to
    > czy ten czas jest wtedy taki sam, jak przy VE?

    Myślę, że to może zależeć od banku/karty.

    Odnoszę wrażenie, że VC mBanku jest szybciej autoryzowana niż VE, choć VE z
    delfinem dawno nie płaciłem i mogło się to zmienić. Na pewno autoryzacja VC
    mBanku jest szybsza od VE PKOBP, czy Maestro LG Petro Banku (albo mam szczęście;-)).