  • 11. Data: 2009-03-26 20:19:06
    Temat: Re: RENEGOCJOWANIE KREDYTU
    Od: ===Tomy=== <nic@z_tego.com>

    Dnia Thu, 26 Mar 2009 11:57:21 -0700 (PDT), p...@w...pl napisał(a):

> [...]
    > przedstawiono nam opcję składającą się z dwóch wariantów spłata
    > różnicy ok 90 tyś lub podwyższenie marży o 0.5 %. I po dalszych
    > negocjacjach stanęło na tym, ze nie mamy wyjścia bo nie ma innej
    > opcji. Spłaty rat mamy jak w zegarku, mąż ma u nich konto firmowe,
    > konto prywatne mamy również, kredytowe + lokata !! I i tak dla nich to
    > nie jest wystarczająca wiarygodność, więc ja nie rozumiem po co ten
    > cyrk z pozyskiwaniem wiarygodności jako klient banku. To jest jakaś
    > bzdura wewnętrzna i tyle !! Napiszcie czy ktoś z Was coś wynegocjował

    Napisałaś tyle co kot napłakał a forma w jakiej to piszesz może wskazywać
    na jakąś prowokację. To tak jak wejść na forum celowo i nie czytać tematów,
    które dotyczą problemów omawianych tutaj od minimum 3 dni.

    Powiedzcie coś o Waszym kredycie?
    100% kredytowania, 130%? Wkład własny? Kiedy braliście kredyt?
    Co usłyszeliście kiedy mówiliście, że nie podpiszecie aneksu?

    Jeśli prawdą jest, że Polbank-u nie intersuje, że ich klient mający
    hipotekę ma oddzielnie kilka kont, ma spora lokatę oszczędnościową a dla
    nich nie liczy się terminowe spłacanie rat to ewidentnue dowodzi, że ktoś u
    nich popełnił sporą gafę i pali im się grunt.

    --
    ===Tomy===

    Powyższy post wyraża jedynie opinię autora w dniu dzisiejszym.
    Nie może on służyć przeciwko niemu w dniu jutrzejszym, ani każdym innym
    następującym po tym terminie. Ponadto autor zastrzega sobie prawo zmiany
    poglądów, bez podawania przyczyny.

  • 12. Data: 2009-03-27 19:14:50
    Od: "rmi" <r...@g...pl>

    Witaj,
    Adres do tematu forum gdzie znajdziesz mnóstwo informacji na ten temat:
    http://kupfranki.pl/networks/forum/thread.8325
    Na pewno nic nie podpisujcie i żądajcie wszystkiego na piśmie.
    Pozdrawiam,
    rmi

    .googlegroups.com...

  • 13. Data: 2009-03-28 10:39:02
    Od: Adam Płaszczyca <t...@o...spamnie.org.pl>

> [...]

    > cyrk z pozyskiwaniem wiarygodności jako klient banku. To jest jakaś
    > bzdura wewnętrzna i tyle !! Napiszcie czy ktoś z Was coś wynegocjował

    Jedyna rozsądna odpowiedź brzmi 'Nie zgadzamy się na żadne zmiany w
    obowiązującej nas umowie'.

    --
    ___________ (R)
    _______/ /_ GG: 3524356

  • 14. Data: 2009-03-28 15:27:40
    Od: "Baloo" <b...@o...eu>

    wiadomości

    > Jedyna rozsądna odpowiedź brzmi 'Nie zgadzamy się na żadne zmiany w
    > obowiązującej nas umowie'.

    Czy regulamin podchodzi pod umowę? Jeśli tak, to również tam należałoby
    sprawdzić, czy nie ma odpowiednich zapisów o możliwości dobezpieczenia (a
    na 99,99% są, tylko oczywiście kto czyta 50 stronicowy regulamin,
    zwłaszcza, że z reguły dostaje się go do ręki już po podpisaniu umowy ;-).

  • 15. Data: 2009-03-30 21:33:03
    Od: Adam Płaszczyca <t...@o...spamnie.org.pl>

    Dnia Sat, 28 Mar 2009 16:27:40 +0100, Baloo napisał(a):

> [...]
    > na 99,99% są, tylko oczywiście kto czyta 50 stronicowy regulamin,
    > zwłaszcza, że z reguły dostaje się go do ręki już po podpisaniu umowy ;-).

    Każdy rozsądny człowiek. A jak biurwa bankowa protestuje, to się uprzejmie
    oświadcza, że mogli sporządzić prostszą umowę.

    --
    ___________ (R)
    _______/ /_ GG: 3524356

  • 16. Data: 2009-03-31 21:58:56
    Od: "Beniowa" <p...@i...public>

    Użytkownik "szczurwa" <s...@g...com> napisał w wiadomości
    n.googlegroups.com...
    On 26 Mar, 20:38, "MarekZ" <m...@i...pl> wrote:

    %Tys prowda, jak mawiał nieodżałowany Pyzdra.

    Pyzdra zyje, to Kwiczol i Janosik zmarli!

    Beniowa

  • 17. Data: 2009-03-31 23:59:29
    Od: szczurwa <s...@g...com>

    On 31 Mar, 23:58, "Beniowa" <p...@i...public> wrote:

    > Pyzdra zyje, to Kwiczol i Janosik zmarli!
    >
    > Beniowa

    Wydawało mi się, ze Pyzdra zadyndał razem z pozostałymi..;-)

  • 18. Data: 2009-04-04 21:19:45
    Od: "Beniowa" <p...@i...public>

    Użytkownik "szczurwa" <s...@g...com> napisał w wiadomości
    .googlegroups.com...
    On 31 Mar, 23:58, "Beniowa" <p...@i...public> wrote:

    > Pyzdra zyje, to Kwiczol i Janosik zmarli!
    Wydawało mi się, ze Pyzdra zadyndał razem z pozostałymi..;-)

    Film mial formule otwarta (stali pod szubienica, ale nie zawisli). Komiks
    konczy sie ogolna panika i krzykiem: "Nowy harnas napadl na zamek, zwa go
    Wroblik..." (dla jasnosci aktor grajacy wtenczas Wroblika, takze juz nie
    zyje...).

    Ben Iowa

  • 19. Data: 2009-04-06 06:22:17
    Od: Jacek Erazmus <j...@g...com>

> [...]
    > On 26 Mar, 20:38, "MarekZ" <m...@i...pl> wrote:
    >
    > %Tys prowda, jak mawiał nieodżałowany Pyzdra.
    >
    > Pyzdra zyje, to Kwiczol i Janosik zmarli!

    Hrabia też nie żyje ...

    --
    pozdrawiam,
    Erazmus