  • 11. Data: 2010-03-18 13:05:26
    Temat: Re: Radoslaw Sikorski: swiety czy wariat?
    Od: "Endriu" <n...@i...pl>

    > 2) Drugie pytanie - czy grubas 45-50 to "nowy" niedźwiedź ?.
    > Wszystko na to wskazuje .... Poczekamy na otwarcie SP500

    No chyba ze stary byk, a tylko dlatego taki "gruby" po się proporcjonalnie
    na WGPW "odchudziło" ....

    Endriu
    http://drendriu.ovh.org/

  • 12. Data: 2010-03-18 13:10:38
    Od: "marfi" <marfi @bb.onet.pl>

    Użytkownik "Endriu" <n...@i...pl> napisał w wiadomości

    > http://stooq.pl/q/?s=fw20h10&c=10d&t=c&a=lg&b=0
    >
    > 1) LOP zmalał do 70 tyś, czyli z dużą dozą śmiałości można powiedizeć że
    > ci obstawiali wzrosty już się napaśli.

    ~60000 na FW20M10 nie zauważyłeś?

    --
    marfi

  • 13. Data: 2010-03-18 13:13:53
    Od: Charlie delta <c...@g...com>

    On 18 Mar, 13:52, "Endriu" <n...@i...pl> wrote:

    > http://stooq.pl/q/?s=fw20h10&c=10d&t=c&a=lg&b=0
    >
    > 1) LOP zmala do 70 ty , czyli z du doz mia o ci mo na powiedize e ci
    > obstawiali wzrosty ju si napa li.
    > 2) Drugie  pytanie - czy grubas 45-50 to "nowy" nied wied ?.
    >     Wszystko na to wskazuje .... Poczekamy na otwarcie SP500
    >
    > --
    > Pozdrawiam
    > Endriuhttp://drendriu.ovh.org/

    zy naprawdę nie potrafisz zarabać na rynku?

    nie stać ciebie na prządnego meta stocka profi ?

    jak można korzystać z tego szajsu ?

  • 14. Data: 2010-03-18 13:16:29
    Od: "Endriu" <n...@i...pl>

    > ~60000 na FW20M10 nie zauważyłeś?

    O pardon zamknięciae serji przegapiłem.

    Powiem ci że nie grywam na razie na Futuresach bo mam za małą wiedzę.
    Próbuje się bawić w akcje na niewielkich sumach.

    Endriu
    http://drendriu.ovh.org/

  • 15. Data: 2010-03-18 13:20:07
    Od: "Endriu" <n...@i...pl>

    > O pardon zamknięciae serji przegapiłem.
    >
    > Powiem ci że nie grywam na razie na Futuresach bo mam za małą wiedzę.
    > Próbuje się bawić w akcje na niewielkich sumach.

    Futuresy obserwuję ze względu na kierunek rynku.
    Gdybym grał to zamknął bym wczoraj gdzieś na około 2486.

    Endriu
    http://drendriu.ovh.org/

  • 16. Data: 2010-03-18 13:23:34
    Od: Charlie delta <c...@g...com>

    On 18 Mar, 14:20, "Endriu" <n...@i...pl> wrote:

    > Futuresy obserwuję ze względu na kierunek rynku.
    > Gdybym grał to zamknął bym wczoraj gdzieś na około 2486.
    >
    > --
    > Pozdrawiam
    > Endriuhttp://drendriu.ovh.org/

    zuch - teoretyczny

    ale promocja była wyżej bez trudu

    w tym szaleństwie jest metoda

    buhahaha

  • 17. Data: 2010-03-18 13:26:12
    Od: "Endriu" <n...@i...pl>

    > nie stać ciebie na prządnego meta stocka profi ?

    Przetestowałem troche juz tego łącznie z Sakiewką pana Olszewskiego.
    Na razie nie jestem zdecydowany co miałbym kupić, ciągle jestem w fazie
    poszukiwań.

    Endriu
    http://drendriu.ovh.org/

  • 18. Data: 2010-03-18 13:28:59
    Od: "Endriu" <n...@i...pl>

    >zuch - teoretyczny
    >ale promocja była wyżej bez trudu
    >w tym szaleństwie jest metoda
    >buhahaha

    Cięzki kawałek chleba. Trzeba mieć nerwy ze stali.

    Endriu
    http://drendriu.ovh.org/

  • 19. Data: 2010-03-18 13:37:44
    Od: totus <t...@p...onet.pl>

    Endriu wrote:

    > http://stooq.pl/q/?s=fw20h10&c=10d&t=c&a=lg&b=0
    >
    > 1) LOP zmalał do 70 tyś, czyli z dużą dozą śmiałości można powiedizeć że
    > ci obstawiali wzrosty już się napaśli.

    Troszkę się nie znasz. Ale nie szkodzi. Co Michałkiewicz o tym?

  • 20. Data: 2010-03-18 13:40:10
    Od: totus <t...@p...onet.pl>

    Endriu wrote:

    > Futuresy obserwuję ze względu na kierunek rynku.
    > Gdybym grał to zamknął bym wczoraj gdzieś na około 2486.

    Ja bym wziął krótkie po 2500. Jestem maksymalista-perfekcjonista. Pojutrze
    Ci napisze gdzie bym się odwrócił na długie.