  • 31. Data: 2010-03-19 06:44:29
    Temat: Re: Radoslaw Sikorski: swiety czy wariat?
    Od: "Endriu" <n...@i...pl>

    > He he jeśli naprawdę nie wiesz, to rewelacja na skale światową:)
    > Mam coś podpowiedzieć?
    > Jaja se robisz:)))

    Pewnie wcześniej był w pałacu prezydenckim ... zgadłem ?.

    Endriu
    http://drendriu.ovh.org/

  • 32. Data: 2010-03-19 07:13:25
    Od: "Endriu" <n...@i...pl>

    > Endriu, mam dla ciebie pytanie: jak rozpoznac czlowieka normalnego?
    > Odpowiedz: normalny czlowiek nie widzi wokol siebie spiskowcow, zlodziei

    Jak mam byc nie wkurwiony jezeli ta pookraglostolowa banda dzień po dniu
    okrada
    mnie na 5000 zl rocznie ?.

    Impotencja potentatów
    http://prawica.net/opinie/21185

    "[...] Tymczasem dlug publiczny Polski siegnal 700 miliardów zlotych i
    powieksza sie z szybkoscia co najmniej 1500 zlotych na sekunde, czyli 130
    milionów zlotych na dobe. Koszty obslugi tego dlugu w przyszlym roku moga
    wzrosnac nawet do 35 miliardów zl. rocznie, czyli 900 zl na mieszkanca.
    Oznacza to, ze statystyczna 5-osobowa rodzina bedzie musiala tylko z tego
    tytulu oddac lichwiarskiej miedzynarodówce prawie 5 tysiecy zlotych. [...]".

    Jak mam być nie wkurwiony jeżeli ta pookrągłostołowa banda ordynarnie wycina
    polityków którzy próbują wprowadzić zakaz ustalania defiocytu budżetowego ?.

    "Zmień temat" w słuchawce red. Lichockiej
    http://www.youtube.com/watch?v=7-abGUMRzdg

    Ja tych czerwonej mafii nienawidzę Fatso .... I to nie są żadne zwidy ani
    fatamorgana. Ta MichnikowskoSolorzowskoWalterowska z rodowodem WSI realnie
    istnieje i realnie robi wode z mózgu moim krajanom.

    Nie nawidze tych chujów, i bardzo ubolewam nad tym że moi krajanie dają się
    robić za wała tym skurwysynom.

    Endriu
    http://drendriu.ovh.org/

  • 33. Data: 2010-03-19 07:48:04
    Od: fatso <f...@n...com>

> [...]
    > istnieje i realnie robi wode z mózgu moim krajanom.
    >
    > Nie nawidze tych chujów, i bardzo ubolewam nad tym że moi krajanie dają się

    To zrob to co ja planuje: dzisiaj wygrywam na euromillions, i tam sie
    przenosze :

    http://www.moulin.nl/prop_view.php?iaj_prop_search_i
    d=999843057&iface=3&iaj_prop_start=0&p=10997&mode=li
    st

    fajna chatka, ma fose dookola i pewnie most zwodzony. Tam sie mozna
    schowac z moimi sreberkami, podlaczyc prad
    do wody by nikt sie nie zblizal, szyc z luku do ciekawskich a zlodziei
    obrzucac z gory glazami i lac na nich smole z kotla.
    Inaczej nie poradzisz bracie: zawsze cie bedzie jakis chuj probowal
    obdoic z kasy.

    fatso

  • 34. Data: 2010-03-19 11:15:22
    Od: "skippy" <a...@n...ma>

    Użytkownik "Endriu" <n...@i...pl> napisał w wiadomości

    > Pewnie wcześniej był w pałacu prezydenckim ... zgadłem ?.

    tak

  • 35. Data: 2010-03-19 18:48:26
    Od: "Endriu" <n...@i...pl>

    > Inaczej nie poradzisz bracie: zawsze cie bedzie jakis chuj probowal
    > obdoic z kasy.

    Powiem ci Fatso ze nie lubie jak mnie ktos okrada, i najchetniej takiemu
    jednemu z drugim jegomosciowi dalbym w pysk.
    Stad tez moja frustracja (moze troche za mocna), ale i równiez zatroskanie o
    losy mojej ojczyzny.

    Endriu
    http://drendriu.ovh.org/

  • 36. Data: 2010-03-19 21:52:06
    Od: "marfi" <marfi @bb.onet.pl>

    > Powiem ci Fatso ze nie lubie jak mnie ktos okrada, i najchetniej takiemu
    > jednemu z drugim jegomosciowi dalbym w pysk.

    Napisz kto Cie okrada i z czego - damy mu w pysk razem...

    --
    marfi

  • 37. Data: 2010-03-20 07:42:38
    Od: "Endriu" <n...@i...pl>

    > Napisz kto Cie okrada i z czego - damy mu w pysk razem...

    Dzięki za wsparcie.

    Endriu
    http://drendriu.ovh.org/

  • 38. Data: 2010-03-20 07:53:12
    Od: "Endriu" <n...@i...pl>

    > tak

    Skippy drogi, no tak sobie dywaguje -po co Kaczory przypomocy Kaczmarka i
    Krauzego ostrzegały Leppera przed swoimi akcjami w CBA, skoro potem spuściły
    go razem z szambem w seksaferze ?.

    Jedyne wytłumaczenie - po to aby wyciąc w pień opozycję antyunijną, i
    przyjąć traktat Lisboński bez żadnego głosu sprzeciwu ......

    Endriu
    http://drendriu.ovh.org/

  • 39. Data: 2010-03-20 08:27:14
    Od: "Endriu" <n...@i...pl>

> [...]
    >
    > Jedyne wytłumaczenie - po to aby wyciąc w pień opozycję antyunijną, i
    > przyjąć traktat Lisboński bez żadnego głosu sprzeciwu ......

    A wogóle co do Kaczmarka, to sprawa jest wyjątkowo dziwna.
    Obsadzać ministra MSW jakims zewnętrznym szpiclem.
    Jakoś mi się to w głowie nie chce zmieścić.....

    Nieważne ....
    Reasumując....

    Prawica w potrzasku.
    http://adamwielomski.salon24.pl/64625,prawica-w-potr
    zasku

    "[...]
    1. Zapowiadanej dekomunizacji nie ma.
    2. Zapowiadanej lustracji nie ma.
    3. Zapowiadanej antyabrocyjnej rewizji konstytucji nie ma.
    4. Zapowiadanej reformy strukturalnej państwa (IV RP) nie ma.
    5. Zapowiadanej reformy finansów nie ma.
    [...]"

    traktat lisboński jest przyjęty, opozycja antyunijna wycięta w pień -
    zadanie w 1000% wykonane.

    Endriu
    http://drendriu.ovh.org/

  • 40. Data: 2010-03-20 08:48:08
    Od: "viper" <v...@o...pl>

    > traktat lisboński jest przyjęty, opozycja antyunijna wycięta w pień -
> [...]

    bez przesady, w jaki pień... został jeszcze Endriu... samotny biały żagiel...
    Endriu, myślę że ty ze swoimi przypadłościami musisz byc bardzo samotny...