  • 11. Data: 2011-03-13 11:33:23
    Temat: Re: Raiffeisen, Alianz czy może coś innego
    Od: " " <m...@N...gazeta.pl>

    b...@o...pl napisał(a):

    > jeśli już wybór między Rajfajsenem a Allianzem,
    > to wybierz Allianz
    >
    > jeśli nie lubisz opłat to naprawdę wq... jest opłata
    > od drugiej wpłaty gotówkowej na konto "prestiżowe"
    >
    > mnie tym wnerwili do żywego. "Prestiż" a dziadują
    > i okradają w biały dzień. A opłatę 50zł i tak czyhają

    A czy Raiffeisen ma w ogóle wpłatomaty?
    Plus Rajfiego jest taki, że konto jest obsługiwane online na cinkciarz.pl co
    ułatwiłoby mi manewrowanie EUR. Poza tym Allianz chyba niebardzo sobie radzi
    na rynku bankowym, nie wiem czy nie zniknie za niedługo podkupiony np. przez
    Aliora albo innego Getina :)

    A może ktoś mógłby zrobić kilka zrzutów ekranu z bankowości Allianza i
    Rajfiego? Ułatwiłoby mi to decyzję :)

  • 12. Data: 2011-03-13 11:59:54
    Temat: Odp: Raiffeisen, Alianz czy może coś innego
    Od: "f" <f...@c...gh>

    Użytkownik <m...@N...gazeta.pl> napisał w wiadomości
    > b...@o...pl napisał(a):
    > Aliora albo innego Getina :)

    Getin, ale długo potrwa zanim się "skonsumuje" i zmieni
    http://www.allianz.pl/aktualnosci,4757,14886.html

    > A może ktoś mógłby zrobić kilka zrzutów ekranu z bankowości Allianza i
    > Rajfiego? Ułatwiłoby mi to decyzję :)

    Demo sobie zobacz.
    Allianz jest akceptowalny. Każdy ma jakieś wady
    https://www.allianz24.pl/demo/demo/loginAllianz.jsp;
    jsessionid=A469065518415F0904BAA099068249D9

  • 13. Data: 2011-03-13 15:19:38
    Temat: Re: Odp: Raiffeisen, Alianz czy może coś innego
    Od: mierzvoj <m...@f...gazeta.pl>

    > Allianz jest akceptowalny. Każdy ma jakieś wady

    hej czy jest w pelni online? czy informacja sms o zdarzeniach na rachunkach
    dociera szybko? pozdro

  • 14. Data: 2011-03-13 16:47:14
    Temat: Odp: Odp: Raiffeisen, Alianz czy może coś innego
    Od: "f" <f...@c...gh>

    Użytkownik "mierzvoj" <m...@f...gazeta.pl> napisał w wiadomości

    > hej czy jest w pelni online? czy informacja sms o zdarzeniach na
    > rachunkach
    > dociera szybko? pozdro

    2x tak

  • 15. Data: 2011-03-13 17:09:52
    Od: "f" <f...@c...gh>

    Wadą (dla mnie) Allianz Bank jest:
    - brak możliwości zrobienia przelewu z datą przyszłą z konta
    oszczędnościowego,
    - zlecenia stałe pobierają forsę z konta kilka godzin przed rozpoczęciem
    doby zlecenia,
    - oddziałów jest mało i są czynne w dni powszednie 9-17, a czasami trzeba
    tam iść
    - pracownicy mają marne pojęcie o ofercie banku, ale tak jest chyba w każdym
    banku.
    - COK dzwoni z numeru zastrzeżonego,
    - metoda naliczania , przelewania odsetek w lokatach "jednodniowych",

    Poza tym reszta mi odpowiada i jest zgodna z reklamą, oczekiwaniami.

    Z pozytywnych cech, nie występujących w innych bankach, gdzie mam konta,
    jest możliwość zatwierdzania wielu zleceń jednym SMSem.

  • 16. Data: 2011-03-13 17:16:37
    Od: b...@o...pl

    > Getin, ale długo potrwa zanim się "skonsumuje" i zmieni
    > http://www.allianz.pl/aktualnosci,4757,14886.html

    nie widzę tam żadnych wzmianek opóźniających typu że
    powstałby po przejęciu podmiot tak wielki że aż UOKIK
    musiałby rozważyć czy zgodzi sie na przejęcie czy nie

    nie widzę wzmianek typu że akcjonariusze mniejszościowi
    skierowali sprawę do sądu o unieważnienie uchwały itp.

    nie widze wzmianek typu zaplanowano coś tam na 2019 rok

    skąd wnioski że to długo potrwa?

  • 17. Data: 2011-03-13 17:34:24
    Od: "f" <f...@c...gh>

    Użytkownik <b...@o...pl> napisał w wiadomości
    > skąd wnioski że to długo potrwa?

    ... bo pracownicy getina i allianza nie słyszeli na razie, co ma z tego
    połączenia powstać i po co getin to kupił, wieć allianz zyje swoim życiem
    bez zmian?

    Zmiany sa wszędzie, nawet w skostniałym PKO.
    Jak się zmieni Allianz na gorsze to się go bez żalu opuści:-)
    BPH czy Reiffeisen miał swój dobry czas, ale potracił klientówi i teraz
    próbuje ich odzyskać, choć widze u nich wady i nie wrócę, mimo namolności
    marketoidów.
    Allianz na razie nie jest zły i dla mnie lepszy niż Getin, Reiffeisen, BPH,
    PKO

  • 18. Data: 2011-03-13 19:00:38
    Temat: Re: Odp: Odp: Raiffeisen, Alianz czy może coś innego
    Od: MK <m...@i...pl>

    On 13 Mar, 18:09, "f" <f...@c...gh> wrote:
    > Wad (dla mnie) Allianz Bank jest:
    > - brak mo liwo ci zrobienia przelewu z dat przysz z konta
    > oszcz dno ciowego,

    A nie wynika to przypadkiem z braku mozliwosci przelewu z data
    przyszla miedzy wlasnymi rachunkami?

    > - zlecenia sta e pobieraj fors z konta kilka godzin przed rozpocz ciem
    > doby zlecenia,
    > - oddzia w jest ma o i s czynne w dni powszednie 9-17, a czasami trzeba
    > tam i

    Ja mam konto Premium od kilku miesiecy i musialem isc tylko raz gdy
    zablokowalem sobie dostep do bankowosci internetowej, a nie mialem
    aktywnego dostepu telefonicznego.

    > - pracownicy maj marne poj cie o ofercie banku, ale tak jest chyba w ka dym
    > banku.
    > - COK dzwoni z numeru zastrze onego,
    > - metoda naliczania , przelewania odsetek w lokatach "jednodniowych",
    >
    > Poza tym reszta mi odpowiada i jest zgodna z reklam , oczekiwaniami.

    Poza tym to mam aktywne 2 karty debetowe, w tym jedna jest
    'niespersonalizowana' paskowa. Druga spersonalizowana EMV.

    SMSy informacyjne smigaja online poza 'cisza nocna'.

    Wczesnie jest ksiegowana pierwsza sesja.

    Brakuje mi mozliwosci sformatowania dostepu do bankowosci internetowej
    pod przegladarke w komorce, ale tu raczej nie nalezy oczekiwac zmian.

    Z konta prawdopodobnie bede korzystal do czasu wygasniecia
    ubezpieczenia od utraty dochodow, bo w Getinie nie zamierzam pozostac.
    Oczywiscie pakiet wszystkich ubezpieczen do konta premium jest
    bezplatny.

    MK

  • 19. Data: 2011-03-13 20:51:39
    Od: "Grzegorz Niemirowski" <g...@p...onet.pl>

    f <f...@c...gh> napisał(a):
    > - COK dzwoni z numeru zastrzeżonego,

    Wydaje mi się, że Multibank też tak robi. Boją się, że oddzwonię czy jak?

    --
    Grzegorz Niemirowski
    http://www.grzegorz.net/

  • 20. Data: 2011-03-13 21:33:34
    Od: Borys Pogoreło <b...@p...edu.leszno>

    Dnia Sun, 13 Mar 2011 21:51:39 +0100, Grzegorz Niemirowski napisał(a):

    > Wydaje mi się, że Multibank też tak robi. Boją się, że oddzwonię czy jak?

    To chyba zależy od oddziału. Z mojego dzwonili bez CLIR, normalny numer
    stacjonarny. Nie wiem jak teraz, bo jakiś czas temu sobie odpuścili :)

    --
    Borys Pogoreło
    borys(#)leszno,edu,pl