  • 21. Data: 2009-04-02 14:33:17
    Temat: Re: Raiffeisen - konto osobiste
    Od: Mithos <f...@a...pl>

    Valdi.Pavlack pisze:
    > IMHO twój post to rasowa i perfidna reklama... niestety.

    Z Raiffeisen mam tyle wspólnego, że jestem ich ex klientem.

    --
    Mithos

  • 22. Data: 2009-04-02 14:34:03
    Od: Mithos <f...@a...pl>

    Sebastian pisze:
    > A w czym jest lepszy od Alior'a za 3zł miesięcznie?

    Nie wiem, dlatego pytam.

    > Albo Eurobanku?

    Eurobank chyba nie ma bezpłatnych wypłat "ze wszystkiego".

    --
    Mithos

  • 23. Data: 2009-04-02 14:35:28
    Od: Mithos <f...@a...pl>

    Tristan pisze:
    > Tylko ile osób masowo wypłaca gotówkę w dziwnych miejscach? Gotówka jest w
    > zaniku, więc płacenie 100zł rocznie jest takie sobie i nawet jak awaryjnie
    > wybiorę kasę z mBanku w obcym bankomacie 20 razy rocznie, to dopiero
    > wyjdzie na to samo (chyba mam prowizję 5zł... chyba, bo korzystałem raz
    > przez ostatnie 10 lat, a nie chce mi się szukać)

    Ja ostatnio wypłacam gotówkę bardzo często.

    --
    Mithos

  • 24. Data: 2009-04-02 14:38:30
    Od: Mithos <f...@a...pl>

    Tristan pisze:
    > Tańsza? No słabo... W pewnych przypadkach pewnie tak, ale w ogólności jest
    > droższa.

    W jaki sposób gotówka może być droższa ?

    > No i znów w określonej konfiguracji. W ogólności auto jest tańsze i
    > wygodniejsze.

    Miałeś kiedyś samochód ? W jaki sposób jest on tańszy od komunikacji
    miejskiej ? Bo, że jest wygodniejszy i MOŻE stanowić sporą oszczędność
    czasu to oczywiste aczkolwiek ostatnio w Warszawie w pewne lokalizacje
    lepiej iść na piechotę niż jechać tam samochodem.

    > O! To ja odwrotnie. Jak mam kasę, to rozchodzi się jak woda... A karta to
    > jednak karta, z pełnym wglądem w konto i z decyzją o użyciu.

    To prawda. Ja znam osoby, które wręcz unikają posiadania gotówki, bo
    zaraz im "znika". Tyle, że znam też osoby dla których KK to spory
    problem, bo nie dają rady się kontrolować.

    --
    Mithos

  • 25. Data: 2009-04-02 14:40:58
    Od: "onet" <d...@b...com>

    > Jakieś opinie ?

    Zdecydowanie nie polecam - mam konto u nich od ponad 8 lat. Niestety Raffi w
    ciagu ostatniego roku zszedł na "psy" - obsługa klienta jest fatalna,
    system bankowy do dupy - potrafia np 2 razy zrealizowac te same zlecenia
    stałe - a potem sie bujasz 2-3 tygodnie aby oddali ci kase, saldo konta nie
    jest aktualizowane - ogólne standardem reklamacji w tym banku jest odpowiedz
    NIE - nie waże czy jest ich wina czy nie. Ja w styczniu wyniosłem się z
    Raffiego (co prawda konto jeszcze jest aktywne) mając dośc bawienia się w
    reklamacje po 8-10 razy w miesiącu.
    No oczywiście zapewne są też plusy posiadania konta w Raffim - ale ja po 8
    latach już ich nie zauważam.

  • 26. Data: 2009-04-02 15:27:40
    Od: Tristan <n...@s...pl>

    W odpowiedzi na pismo z czwartek 02 kwiecień 2009 16:38
    (autor Mithos
    publikowane na pl.biznes.banki,
    wasz znak: <gr2ink$ukp$2@news.onet.pl>):

    > W jaki sposób gotówka może być droższa ?

    ??? Zdryfowaliśmy na komunikację

    > Miałeś kiedyś samochód ?

    Od 18 lat.

    > W jaki sposób jest on tańszy od komunikacji miejskiej ?

    No to spróbuj dojeżdżać do klientów komunikacją miejską.

    > To prawda. Ja znam osoby, które wręcz unikają posiadania gotówki, bo
    > zaraz im "znika".

    No. To ja. :D

    > Tyle, że znam też osoby dla których KK to spory
    > problem, bo nie dają rady się kontrolować.

    No tak, może być taki problem psychologiczny. Bo kartę właśnie łatwiej się
    kontroluje technicznie. I nawet nie mówię o KK, bo mam debetówkę tylko...
    Ale po prostu wydaję tyle, ile chcę i dokładnie tyle znika z konta. Gotówka
    zawsze ma nadmiary strat.
    --
    Tristan

  • 27. Data: 2009-04-02 16:27:09
    Temat: Re: [OT] Re: Raiffeisen - konto osobiste
    Od: Wojciech Bancer <p...@p...pl>

    On 2009-04-02, Tristan <n...@s...pl> wrote:

    [...]

    > No tankuję za 160. Ale nie muszę jeździć z kilkoma przesiadkami no i mogę
    > więcej zarobić lub więcej odpocząć, bo nie tracę kupy czasu na dojazdy.

    To co opisujesz to jest wygoda. Koszt (realny) jest większy, co sam
    przyznałeś. Tak samo mogę argumentować, że zamiast szukać bankomatu
    ByZyWuByKy, których na śląsku dużo mniej, mogę sobie pójść do
    dowolnego bankomatu, bo a mam kaprys wyciągać codziennie drobne
    na śniadanie. :)

    A do pracy dojeźdzam 20 minut tramwajem (bilet miesięczny na tą trasę
    kosztuje mnie 26 zł). Jakbym chciał tą trasę uskuteczniać samochodem
    to jest to 25 minut (korki) i sporo wyższa cena. Masz też trochę
    skrzywioną GOPem wizję komunikacji. To naprawdę może być sensowniej
    zrealizowane. (tramwaje co 3-5 minut, wydzielone torowiska, szybkie
    trasy tramwajowe, omijające korki w mieście itp)

    --
    Wojciech Bańcer
    p...@p...pl

  • 28. Data: 2009-04-02 16:27:49
    Od: Wojciech Bancer <p...@p...pl>

    On 2009-04-02, Tristan <n...@s...pl> wrote:

    [...]

    > No to spróbuj dojeżdżać do klientów komunikacją miejską.

    Dojeźdzam. I?

    --
    Wojciech Bańcer
    p...@p...pl

  • 29. Data: 2009-04-02 16:29:58
    Od: Wojciech Bancer <p...@p...pl>

    On 2009-04-02, Mithos <f...@a...pl> wrote:

    [...]

    > Ja ostatnio wypłacam gotówkę bardzo często.

    Swoją drogą - czy masz bezpłatne wypłaty z KK?

    Bo tak myśle, że w ten sposób to i konto Classic może mieć bezpłatne
    wypłaty więcej niż 1x - wystarczy wypłacać z kk (zero prowizji ZTCW)
    i spłacać tego samego dnia w systemie transakcyjnym :)

    --
    Wojciech Bańcer
    p...@p...pl

  • 30. Data: 2009-04-02 16:32:07
    Od: Wojciech Bancer <p...@p...pl>

    On 2009-04-02, Mithos <f...@a...pl> wrote:

    > Nie wiem, dlatego pytam.

    A nordeę oglądałeś? Te ichnie Spectrum chyba też ma bezpłatne,
    a ZTCP łatwo wykręcić darmowość konta. System internetowy
    też się wydaje w porządku (demo przynajmniej).
    Minus taki, że przelewy są płatne - więc tu warto by było
    mieć bezpłatny np. mbank do przelewów (jak ich robisz dużo).

    --
    Wojciech Bańcer
    p...@p...pl