  • 1. Data: 2006-02-09 20:49:51
    Temat: Raiffeisen (konto osobiste)
    Od: "Sagittarius" <z...@p...pl>

    Witam.
    Co na ten temat sądzicie? Czy ktoś ma tam ROR? Zapukała do mnie kobita i
    dużo "kosmosów" naopowiadała o karcie kredytowej, koncie lokacyjnym itd.
    Gdzie tkwi tzw. "haczyk"?

    (Teraz jestem w ING - i... szlag mnie trafia :))

    Pozdro
    KZ

  • 2. Data: 2006-02-10 06:27:24
    Temat: Re: Raiffeisen (konto osobiste)
    Od: "wojciech" <w...@p...pl>

    > (Teraz jestem w ING - i... szlag mnie trafia :))
    >
    > Pozdro
    > KZ

    To austriacki bank i .... porażka.
    Zobacz lepiej VW bank.

    pozdrawiam

    Wojtek Mrówka

  • 3. Data: 2006-02-10 08:43:49
    Od: Vox Populi <g...@g...pl>

    Dnia Thu, 9 Feb 2006 21:49:51 +0100, Sagittarius napisał(a):

    > Co na ten temat sądzicie? Czy ktoś ma tam ROR? Zapukała do mnie kobita i
    > dużo "kosmosów" naopowiadała o karcie kredytowej, koncie lokacyjnym itd.
    > Gdzie tkwi tzw. "haczyk"?

    Też się zastanawiałem gdzie jest haczyk ;-)

    http://www.pbssopot.com.pl/x.php?x=294/Ranking-banko
    w-2005.html

    Może to po prostu dobry bank, choć mnie jakoś do siebie nie przekonał.
    Też zastanawiałem się nad otwarciem u nich konta ale ostatecznie
    kieruję swoje kroki w stronę Citi albo Millenium (zobacz mój wątek

    --
    Pozdrawia,
    P.I.T.E.R.: Positronic Intelligent Thorough Exploration Replicant

  • 4. Data: 2006-02-10 21:58:29
    Od: g...@p...onet.pl (Piotr Gralak)

    On Thu, 9 Feb 2006 21:49:51 +0100, "Sagittarius" <z...@p...pl> wrote:

    >Co na ten temat sądzicie? Czy ktoś ma tam ROR? Zapukała do mnie kobita i
    >dużo "kosmosów" naopowiadała o karcie kredytowej, koncie lokacyjnym itd.
    >Gdzie tkwi tzw. "haczyk"?

    Po co haczyk? Oferta jest nie za ciekawa, więc sama w sobie jest
    haczykiem :)
    Szczegóły znajdziesz na www.raiffeisen.pl - uwaga na wyskakujący
    pop-up reklamę <bleeee>

    PG

  • 5. Data: 2006-02-13 17:09:39
    Od: "Sagittarius" <z...@p...pl>

    Użytkownik "Piotr Gralak" <g...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

    > Po co haczyk? Oferta jest nie za ciekawa, więc sama w sobie jest
> [...]

    A w ktorym banku wydadza Ci kartę kredytową za 25 PLN rocznie (zakładając,
    że jesteś nowym klientem)? Lub darmowe przelewy zewnętrzne za 2,99 lub przy
    mniejszym saldzie 6,99 PLN miesięcznie?
    Pop upy to w dzisiejszych czasach (Firefox, Symantec Norton) naprawdę już
    nie problem...

    KZ

  • 6. Data: 2006-02-13 18:09:54
    Od: Michal Jankowski <m...@f...edu.pl>

    "Sagittarius" <z...@p...pl> writes:

    > A w ktorym banku wydadza Ci kartę kredytową za 25 PLN rocznie (zakładając,

    I beda cie potem obciazac transakcjami internetowymi dokonanymi przez
    osoby trzecie?

    No thanks, rajfi jest ostatnim bankiem, w ktorym mozna sobie zalozyc
    cokolwiek.

    MJ

  • 7. Data: 2006-02-13 23:05:56
    Od: g...@p...onet.pl (Piotr Gralak)

    On Mon, 13 Feb 2006 18:09:39 +0100, "Sagittarius" <z...@p...pl>
    wrote:

    >A w ktorym banku wydadza Ci kartę kredytową za 25 PLN rocznie (zakładając,
    >że jesteś nowym klientem)?

    w wielu banków nowy klient dostanie za 0 zł.

    >Lub darmowe przelewy zewnętrzne za 2,99 lub przy
    >mniejszym saldzie 6,99 PLN miesięcznie?

    za 3 zł np. w multibanku. bez ograniczeń salda (w Rajfim - 8000 zl). a
    za 7 zl to juz w calym stadzie bankow.

    >Pop upy to w dzisiejszych czasach (Firefox, Symantec Norton) naprawdę już
    >nie problem...

    Tym bardziej nie powinno sie ich stosowac.

    PG