  • 1. Data: 2006-02-09 18:40:27
    Temat: duze roznice w kursach walut w bankach!!!
    Od: "Maciek" <m...@o...pl>

    Witam,
    mam taka uwage - zauwazylem, ze kursy skupu/sprzedazy w polskich bankach moga
    sie dosc znacznie roznic. Co ciekawsze, banki maja "ogolna tendencje" to
    ustawiania sie w szeregu bez wzgledu na sredni kurs NBP. Dla studenta czy
    innego turysty to jeszcze bez znaczenia, ale przy hursie, tak od 5' USD (lub
    rownowartosci) z 1 grosza uzbiera sie spora sumka...
    Zauwazylem, ze kolejnosc jest nastepujaca (kurs skupu GBP, ok. 10 prob):
    1. Millenium
    2. Citibank
    3. BZWBK

    Zalezy mi na najlepszym kursie skupu dewiz GBP. Czy ktos ma podobne
    spostrzezenia albo moglby cos dodac?

    Dzieki. Maciek

  • 2. Data: 2006-02-09 21:35:09
    Temat: Re: duze roznice w kursach walut w bankach!!!
    Od: a...@t...pl (Bartek)

> [...]
    > 2. Citibank
    > 3. BZWBK
    >
    > Zalezy mi na najlepszym kursie skupu dewiz GBP. Czy ktos ma podobne

    Swego czasu byla tu taka mala dyskusj na temat spreadu, czyli róznicy miedzy
    kursem sprzedazy i skupu waluty w róznych bankach. Jak poszukasz w archiwum,
    to znajdziesz bardzo interesujące porównanie spreadów dla róznych banków,
    które to uczynny uczestnik grupy (błagam o wybaczenie, nie pomne imienia)
    raczyl przygotowac i zamiescic na forum

    A czemu tak jest? Banki same ustalają sobie a muzom a dodatkowym zyskom ;-)

    Pozdrawiam
    BN
    www.adekus.pl
    www.adekus.pl/kh