  • 1. Data: 2008-05-05 19:18:53
    Temat: Raport BIK - tajemnicze zapytanie
    Od: Krzysztof 'kw1618' z Warszawy <a...@z...pl>

    Owszem, jestem klientem PKO BP, ale tylko w tym zakresie, że jestem
    współposiadaczem ROR. Nie wykonuję żadnych operacji, nie mam żadnej
    karty...

    Biorąc dzis raport z BIK zauwazyłem, ze PKO BP w celu "zarządzania
    klientem" czerpało o mnie info. Ciekawe...

    Krzysztof 'kw1618' Warszawa - Ursynow
    rozkoduj mój @ na tiny.pl: http://tiny.pl/p7bb
    http://grupy.3mam.net

  • 2. Data: 2008-05-05 20:43:37
    Temat: Re: Raport BIK - tajemnicze zapytanie
    Od: "k...@g...pl" <k...@g...pl>

    On 5 Maj, 21:18, Krzysztof 'kw1618' z Warszawy
    <a...@z...pl> wrote:
> [...]
    > klientem" czerpało o mnie info. Ciekawe...
    >
    > --
    > Zalaczam pozdrowienia i zyczenia powodzenia

    Citibank od dawna tak robi i monitoruje klientów raz na kwartał, ING
    również. Możesz się spodziewać ze strony banku propozycji otrzymania
    KK albo innego produktu, np. kredytu konsolidacyjnego.

  • 3. Data: 2008-05-05 21:28:09
    Od: Miernik <p...@p...miernik.name>

> [...]
    > karty...
    >
    > Biorąc dzis raport z BIK zauwazyłem, ze PKO BP w celu "zarządzania
    > klientem" czerpało o mnie info. Ciekawe...

    To w raporcie BIK jest podane kto czerpał info o mnie? Ciekawe, bo ja
    brałem i nic takiego nie zauważyłem. Może nie zauważyłem, a może nikt o
    mnie nie czerpał, ale to dziwne by było, bo jestem prawie pewien że ktoś
    czerpał bo kiedyś próbowałem założyć konto w Raiffeisen i była odmowa,
    bo tam dają defaultowo debet i jak ktoś się nie kwalifikuje to w ogóle
    konta nie zakładają. I w Inteligo sprawdzałem czy dostanę debet - też
    odmowa, więc musieli sprawdzać w BIK, a na wydruku nic takiego nie ma,
    nie ma w ogóle takiej pozycji. Więc jak zrobić bym dostał taki wydruk
    gdzie jest napisane kto mnie sprawdzał?

    --
    Miernik
    http://miernik.name/

  • 4. Data: 2008-05-05 22:27:36
    Od: " 666" <u...@w...eu>

    Sa dwa rodzaje raportów: skrócony oraz pełny.
    Zamów pełny.
    JaC

    -----

  • 5. Data: 2008-05-05 22:29:04
    Od: "_Mark_" <s...@o...pl>

    Miernik wrote:

    > ktoś czerpał bo kiedyś próbowałem założyć konto w Raiffeisen i była
    > odmowa, bo tam dają defaultowo debet i jak ktoś się nie kwalifikuje
    > to w ogóle konta nie zakładają.

    Nieprawdopodobne! Mam konto w Raiffeisen bez żadnego debetu. Dostałem je "za
    karę", bo wziałem pożyczkę hipoteczną. Nie mogłem odmówic - cross selling :(

    I w Inteligo sprawdzałem czy dostanę
    > debet - też odmowa, więc musieli sprawdzać w BIK,

    Debet w Inteligo "przydziela" (lub nie) system scoringowy. Robi to sekundy.
    Uważasz że zdąży w tym czasie zadać pytanie i uzyskac odpowiedź z BIK? ;)

    pzdr

  • 6. Data: 2008-05-05 22:40:13
    Od: "MK" <m...@i...pl>

    "_Mark_" <s...@o...pl> wrote in message

    > Debet w Inteligo "przydziela" (lub nie) system scoringowy. Robi to
    > sekundy. Uważasz że zdąży w tym czasie zadać pytanie i uzyskac odpowiedź z
    > BIK? ;)

    Tak. Dostep do BIKu jest nawet przez Internet, wystarczy napisac krotki
    skrypt aby wyciagnac z raportu co potrzeba. Widzialem dzilajace systemy,
    ktore online pobieraja dane z BIK-u i je przetwarzaja. Nie zajmuje to wiecej
    niez kilka sekund :).

    MK

  • 7. Data: 2008-05-05 22:57:55
    Od: Animka <a...@t...nie.ja.wp.pl>

    W dniu 2008-05-06 00:40 MK pięknie wystukał/a:
> [...]
    > skrypt aby wyciagnac z raportu co potrzeba. Widzialem dzilajace systemy,
    > ktore online pobieraja dane z BIK-u i je przetwarzaja. Nie zajmuje to

    To w takim razie prokurator powinien się tym zająć.

    --
    animka

  • 8. Data: 2008-05-05 23:02:10
    Od: "_Mark_" <s...@o...pl>

    MK wrote:
> [...]
    > dzilajace systemy, ktore online pobieraja dane z BIK-u i je
    > przetwarzaja. Nie zajmuje to wiecej niez kilka sekund :).

    Skoro je widziałeś, to nie będę dalej z siebie robił głupka ;)

    pzdr

  • 9. Data: 2008-05-06 01:51:19
    Od: Miernik <p...@p...miernik.name>

    666 <u...@w...eu> wrote:
    > Sa dwa rodzaje raportów: skrócony oraz pełny.
    > Zamów pełny.

    To "Raport STANDARD" jest skrócony?

    Czy też przypadkiem w "Raporcie PLUS" (za 30 zł) nie jest dokładnie to
    samo co w "STANDARD" (za darmo), a jedyną różnicą jest to że "PLUS"
    można otrzymać częściej niż raz na 6 miesięcy? Przynajmniej tak mi się
    wydawało, ale zasiałeś wątpliwość. Może mi ktoś powiedzieć czy w
    "Raporcie STANDARD" miał informacje o zapytaniach?

    --
    Miernik
    http://miernik.name/

  • 10. Data: 2008-05-06 07:04:54
    Od: "MarekZ" <marekz_wywal@to_irc.pl>

    Użytkownik "Animka" <a...@t...nie.ja.wp.pl> napisał w wiadomości

    > To w takim razie prokurator powinien się tym zająć.

    Tym że to tak szybko działa i bez hordy urzędników z pieczątkami?
    Rzeczywiście, w tym kraju to skandal!

    marekz