  • 11. Data: 2008-05-06 17:16:10
    Temat: Re: Raport BIK - tajemnicze zapytanie
    Od: "darnok" <d...@a...spam.ch>

    In news:20080506015119.6695.0.NOFFLE@debian107.local, *Miernik* wrote:

    > Czy też przypadkiem w "Raporcie PLUS" (za 30 zł) nie jest dokładnie to
    > samo co w "STANDARD" (za darmo), a jedyną różnicą jest to że "PLUS"
    > można otrzymać częściej niż raz na 6 miesięcy? Przynajmniej tak mi się
    > wydawało, ale zasiałeś wątpliwość. Może mi ktoś powiedzieć czy w
    > "Raporcie STANDARD" miał informacje o zapytaniach?

    Tak, ja na swoim raporcie standard tez widzialem zapytania citka.

    Teraz zrobili dodatkowo jakis system gwiazdkowy (www.bik.pl) i on jest tylko
    na Plusie.

    --
    darnok
    "TRAGEdia: A ja TRUskawki CUkrem..."

  • 12. Data: 2008-05-15 13:06:31
    Od: Kamil Jońca <k...@p...onet.pl>

    Miernik pisze:

    > To w raporcie BIK jest podane kto czerpał info o mnie? Ciekawe, bo ja
    Tak.

    > brałem i nic takiego nie zauważyłem. Może nie zauważyłem, a może nikt o
    > mnie nie czerpał, ale to dziwne by było, bo jestem prawie pewien że ktoś
    > czerpał bo kiedyś próbowałem założyć konto w Raiffeisen i była odmowa,
    > bo tam dają defaultowo debet i jak ktoś się nie kwalifikuje to w ogóle
    Tylko pamiętaj, że zapytania zostają w BIKu na rok. Później są usuwane.
    Może dlatego.

    KJ

  • 13. Data: 2008-05-15 13:07:40
    Od: Kamil Jońca <k...@p...onet.pl>

    Animka pisze:
    [...]

    > To w takim razie prokurator powinien się tym zająć.
    Nawet jeśli _mark_ widział to w ramach swoich obowiązków zawodowych w banku?
    KJ

  • 14. Data: 2008-05-15 15:02:06
    Od: s...@g...com

    No przeciez, ze nie w domu przy kolecji spod Opery, IE czy FFoxa ;-)

  • 15. Data: 2008-05-16 04:12:31
    Od: Miernik <p...@p...miernik.name>

    Kamil Jońca <k...@p...onet.pl> wrote:
    > Tylko pamiętaj, że zapytania zostają w BIKu na rok. Później są
    > usuwane. Może dlatego.

    A to wszystko wyjaśnia - te rzeczy co mogły generować zapytania robiłem
    wcześniej niż rok przed wzięciem sobie raportu.

    --
    Miernik
    http://miernik.name/