  • 31. Data: 2002-12-20 18:33:37
    Temat: Re: Raport Bankier.pl o Kartach
    Od: "Witek" <w...@p...onet.fi>

    Użytkownik "Slawek Kos" napisał :

    > Przegapiles IMO kontrofensywe BPH PBK - kilka kart (VC i MC do wyboru), duzo
    > lepsze oprocentowanie kredytu w karcie niz u konkurencji.

    LOL - ta kontrofensywa najbardziej mi sie podoba ;-))
    Moze nie zauwazyles, ale to najbardziej wymagajaca pod wzgledem dochodow kk, a zatem
    jest...

    > oferta skierowana do
    > bardzo wyselekcjonowanej grupy osob.

    Uzywajac slow AMRY ;-)

    > Dla mnie nie bedzie niegdy duzo lepsze, kiedy kredyt w RORze mozemy
    > miec za ok 12-15%, a oprocentowanie KK zaczyna sie od 20%. Ta karta
    > niczym wielkim sie nie wyroznia od innych - kazda cos tam ma - jedna
    > ma zdjecie, druga dobre ubezpieczenie ,trzecia najwiekszy GP. Ale
    > zadna nie z tych ofert jednak nie rzuca na kolana :)

    Oj, bez przesady ;-) Sama kk, to faktycznie nic specjalnego, ale juz polaczenie
    kk+tania
    linia daje naprawde sympatyczne narzedzie finansowe ;-)
    Choc z drugiej strony kk z gp np. 90dni (albo wiecej) to by bylo cos ;-)

    --
    Pozdrawiam,
    Witek

  • 32. Data: 2002-12-20 19:52:41
    Od: "MK" <m...@i...pl>

    napisał w wiadomości news:atvlkh$tn$1@news.onet.pl...

    > Dla mnie nie bedzie niegdy duzo lepsze, kiedy kredyt w RORze mozemy
    > miec za ok 12-15%, a oprocentowanie KK zaczyna sie od 20%. Ta karta

    AFAIR oprocentowanie w Millennium na Visie Economic wynosi przez pierwsze 6
    m-cy 16%. To niezej niz np. limit kredytowy w KB [17,75%]. Co wiecej bank
    nie nalicza odsetek od nia zakupow ale od daty drukowania wyciagu. To chyba
    pierwszy tego typu produkt w Polsce, laczy zarowno cechy karty charge jak i
    kredytowej...
    Wiecej http://www.big.pl/3/7/11/?_p=1722

    Maciej

  • 33. Data: 2002-12-21 11:30:58
    Od: "Pirxx" <pirxx@NO_SPAMmail.icpnet.pl>

    GP na karcie jest nieoprocentowany (bezplatny) tylko jesli karte dostajemy za darmo!
    Jesli za KK musimy zaplacic, to oplata ta stanowi koszt kredytu.

    > jak pisal AMRA - tu nie ma co liczyc.
    > Zamiast placic od razu z konta na ktorym masz przyznaną pożyczkę płacisz
    > z tego samego konta tą samą forsę ale kilka tygodni później - czyli w
    > momencie spłącania w całości tego co wydałeś na KK.
    > *** blad ***

    A jednak warto by policzyc. Bo jesli nie ma mozliwosci placenia karta za WSZELKIE
    zakupy
    i srednie saldo zadluzenia na karcie bedzie niskie, to moze sie okazac, ze koszt
    kredytu
    jest wyzszy niz w debecie.

    No i jest jeszcze kwestia bezpieczenstwa!
    Czy nie uwazacie, ze noszenie w portfelu VISA Electron do rachunku, na ktorym jest
    przyznany limit kredytowy w wysokosci np. 5000 PLN to proszenie sie o klopoty?
    Najczesciej tego typu karty nie maja ubezpieczenia (w przeciwienstwie do KK) wiec
    jesli
    zgubienie lub kradziez takiej karty nie zostanie odpowiednio szybko zauwazone przez
    wlasciciela, to mozne on stracic niezle kwoty.

    Co o tym sadzicie?

    Pirxx

  • 34. Data: 2002-12-21 12:26:06
    Od: s...@p...onet.pl

    Tu jest ten myk - spłata całości zadłużenia. Większość mówi, że będzie spłacać
    a potem...ja na pewno bym się złamał.
    Po drugie dodatkowe koszty:wydanie, użytkowanie, czsami koszt ubezpieczenia.
    Każda wypłata w bankomacie jest płatna(VE-nie)!

    Pirxx"

    Ja mam VE z ubezpieczeniem.

    cześć

  • 35. Data: 2002-12-22 09:20:53
    Od: Wojtek Frabinski <w...@a...net.pl>

    On Thu, 19 Dec 2002 22:09:52 +0100, "Maciej Bebenek"
    <m...@U...TO.komorka.org> wrote:
    >Co to znaczy "lepszy" i dla kogo? Pamietaj, ze cos dobre dla Ciebie nie musi byc
    dobre dla mnie. Liczy sie
    >(rowniez) koszt produktu, jego zakres (byc moze nie trzeba kazdemu dawac karty
    miedzynarodowej, bo i po co?), byc
    >moze latwiejsza i bezpieczniejsza w uzyciu jest jakas karta elektryczna...
    > ^^^^^^^^^^^
    Tu moze byc pewnien problem z zasilaniem ;-)))

    swiateczne BP, NNMSP :D
    --
    Wojtek Frabinski ICQ 50443653
    w...@a...net.pl GG 212730

  • 36. Data: 2002-12-22 09:28:23
    Od: Wojtek Frabinski <w...@a...net.pl>

    On Fri, 20 Dec 2002 19:33:37 +0100, "Witek" <w...@p...onet.fi> wrote:

    >LOL - ta kontrofensywa najbardziej mi sie podoba ;-))
    >Moze nie zauwazyles, ale to najbardziej wymagajaca pod wzgledem dochodow kk, a zatem
    >jest...

    Obnizyli juz do 1800 zl netto dla umowy o prace. Ale dalej pozostalo
    chore 5kzl dla DG.
    Maja tez chyba dosc przyjazna procedure przejscia z innej KK oraz
    moliwosc wydania karty zabezpieczonej lokata.
    No i podobnie jak Citi wybor miedzy MC i Visa.
    Kto wie, moze rzeczywiscie bedzie to ofensywa :/

  • 37. Data: 2002-12-22 09:37:17
    Od: "Witek" <w...@p...onet.fi>

    Użytkownik "Wojtek Frabinski" <w...@a...net.pl> napisał:

    > Obnizyli juz do 1800 zl netto dla umowy o prace.

    :O
    A nie jest to dalej najwiecej ?
    BTW a na goldy ile ?

    > Maja tez chyba dosc przyjazna procedure przejscia z innej KK oraz
    > moliwosc wydania karty zabezpieczonej lokata.

    Tylko pojawia sie pytanie, po zmieniac na ich KK ? ;-))

    > No i podobnie jak Citi wybor miedzy MC i Visa.

    Tylko karty jakby "nieco" gorsze ;D

    --
    Pozdrawiam,
    Witek

  • 38. Data: 2002-12-22 10:28:54
    Od: Wojtek Frabinski <w...@a...net.pl>

    On Sun, 22 Dec 2002 10:37:17 +0100, "Witek" <w...@p...onet.fi> wrote:

    >:O
    >A nie jest to dalej najwiecej ?

    wyglad na to, ze dalej ale sie dystans zmniejszyl :)

    >BTW a na goldy ile ?

    7kzl

    >Tylko pojawia sie pytanie, po zmieniac na ich KK ? ;-))

    Jak dla kogos jest wazny koszt kredytu to z Citi zmieniac i to jak
    najszybciej :).

    Co inego dla nas, KK moglaby miec oprocentowanie z 200% miesiecznie
    byle byla dobrze ubezpieczona, z dlugim GP i ladnym plastikiem :).

  • 39. Data: 2002-12-22 10:36:35
    Od: "Witek" <w...@p...onet.fi>

    Użytkownik "Wojtek Frabinski" <w...@a...net.pl> napisał

    > Co inego dla nas, KK moglaby miec oprocentowanie z 200% miesiecznie
    > byle byla dobrze ubezpieczona, z dlugim GP i ladnym plastikiem :).

    :-))))))